Aplicatia dezvoltata de Republika Interactive, eOk si Microsoft va oferi atat continut audio obtinut in urma acordurilor cu casele de productie ale site-ului eOk, cat si continut video care va fi preluat din reteaua YouTube.

Pentru primele sase luni de la lansare reprezentantii eOk se asteapta la 10.000 de utilizatori ai aplicatiei din cei 1,3 milioane de romani care folosesc reteaua sociala Facebook.

Cei de la eOk mai spun ca succesul aplicatiei se va baza pe simplitatea de utilizare si accesare a aplicatiei, dar si datorita popularitatii retelei sociale Facebook. Acestia mai spun ca numarul utilizatorilor aplicatiei eOk va creste dupa ce aplicatia va fi introdusa si in smartphone-uri.

De asemenea, o aplicatie asemanatoare va fi lansata si pentru celelalte retele sociale importante din Romania, ca Hi5, Twitter si TPU. Compania se asteapta ca veniturile din aceasta aplicatie sa provina atat din publicitatea de tip bannere, cat si din reclamele AudioAds - care ruleaza spoturi de maximum 8 secunde.