Creat cu ocazia lansarii unui nou sortiment din gama Milkshake de la Dr.Oetker, spotul a debutat pe TV pe 7 iulie 2010 si va rula timp de o luna pe principalele canale de televiziune.

„Spotul e simplu si usor de inteles, tocmai pentru ca spune clar si direct care sunt avantajele acestui produs, prin dramatizarea unei situatii obisnuite pentru publicul caruia i se adreseaza: o gasca de prieteni se relaxeaza la piscina, intr-o zi calduroasa de vara. Milkshake-ul fresh, pregatit fara efort de baieti, alunga plictiseala si surprinde placut fetele”, povesteste Tiberiu-Cristian Papa, Senior Art Director, Mercury360.

Productia spotului a fost asigurata de casa de productie Trilogy Film sub indrumarea regizorului Viorel Mihalcea, post productia a fost realizata de Animotion Production iar echipele implicate in proiect sunt:

Dr.Oetker: Laura Vasile, Product Manager

Mercury360: Ionut Rusu - Group Creative Director, Tiberiu - Cristian Papa - Senior Art Director, Simona Lazar - Copywriter, Oana Serban - Account Director, Irina Angelescu - Account Manager, Irina Ifrim - Account Executive, Special Credits – Cristina Diaconescu.