Anii ’70, ’80 si ’90 au fost reinviati in cele 8 spoturi noi in care se face o comparatie intre tehnologia folosita in acei ani si noile tehnologii din zilele noastre.

Aparatul foto cu diapozitiv si programele TV de la bulgari vizionate cu bruiaje sunt doar cateva amintiri din trecutul romanilor pe care Buzdugan le transforma in situatii comice, pastrand tonul amuzant al campaniilor precendente TV Germanos.

Spoturile au fost filmate in luna iunie, pe parcursul a doar trei zile si o noapte.

„Ceea ce a definit dintotdeauna comunicarea Germanos a fost abordarea prietenoasa si apropierea de consumator si nevoile sale. Prin noua campanie continuam acest drum, pornind de la informatiile primite de la consumatorii nostri, care apreciaza expertiza si gama larga de produse pe care le pot gasi in oricare magazin Germanos”, a declarat Stefania Creata, Senior Brand Manager Germanos Telecom Romania.

Citeste si:

Campania TV a fost realizata in parteneriat cu echipa Ogilvy Romania si va rula pana la finalul anului 2010.

„Ideea campaniei s-a conturat pornind de la faptul ca evolutia tehnologiei a rezolvat numeroase probleme, uneori hilare, cu care ne confruntam in trecut. Situatiile reprezentate in spoturi sunt inspirate din episoade care erau reale si comune in urma cu 20 sau 30 de ani, tipice pentru spatiul romanesc, in care fiecare dintre noi se poate regasi”, a declarat Raluca Petrescu, Account Director Ogilvy Romania.

Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea aceastei campanii este formata din: Albert Nica - Executive Creative Director; Anca Ungureanu - Art Director; Alexandru Badarau - Copywriter; Raluca Petrescu - Account Director; Andreea Bahrin - Account Manager; Cristian Serban - AV Producer.

Din partea Germanos, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formata din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director; Dana Bursuc - Senior Marketing Communication Manager; Stefania Creata - Senior Brand Manager; Daniela Sotingeanu - Marketing Coordinator.