Ursus a fost produsa pentru prima oara in urma cu 132 de ani, si, de-a lungul timpului, a marcat mai multe premiere: prima bere pasteurizata din Romania, prima etichetata „Premium”, dar si prima marca de bere care a avut un spot difuzat la TV, prima cu sticla twist off sau cu doza cu aspect mat.

„Ursus a privit mereu inainte, a avut curaj sa inoveze si a facut mereu «primul pas», toate acestea pentru a deveni cea mai apreciata marca de bere din Romania. Si-a asumat acest rol si a actionat ghidat de o strategie care s-a bazat intotdeauna pe ambitie si inovatie. Dupa primele modernizari tehnologice, atentia noastra s-a indreptat si asupra imbunatatirii substantiale a calitatii si prezentarii produselor. Toate aceste demersuri au dus la extinderea distributiei: berea Ursus s-a transformat dintr-o marca locala, cunoscuta doar in zona Clujului, intr-o marca foarte apreciata in toata tara”, a declarat Grant McKenzie Marketing VP, Ursus Breweries.

Echipa care a lucrat la realizarea spotului a fost formata din: Mihai Bonca - Senior Brand Manager, Olivia Neacsu – Brand Manager si Andrei Lascut – Junior Brand Manager din partea Ursus; Ramona Sima - Client Service Director, Petru Cuciuc - Art Director, Dragos Raicu - Copywriter, Ionut Tache - Production Manager si Robert Tiderle - Creative Director din partea Papaya Advertising; Florin Serban – Regizor, Viorel Sergovici – DOP, Adriana Ionica si Sergiu Negulici – VFX, Liviu Gherghe – Director de Productie, Iulia Bolchis – Costume, Mihai Dorobantu – Scenografie, Gabi Antal – Producator din partea Abis Studio.