Campania are patru componente principale. Prima include o expozitie permanenta la Gara de Nord a unor fotografii din Bucurestiul interbelic. Imaginile redau locuri si cladiri emblematice ale Capitalei, precum Primaria Bucuresti, Palatul Cotroceni, Lacul Cismigiu sau Piata Universitatii.

De asemenea, la Curtea Berarilor, localul detinut de Ursus Breweries in centrul vechi din Bucuresti, vor avea loc seri tematice in fiecare vineri a lunii septembrie si in primele doua saptamani din octombrie. Evenimentele vor fi animate de personaje precum ofiteri de epoca, Mita si Pampon si vor gazdui concursuri de karaoke cu romante vechi.

Piese ale lui Ion Luca Caragiale vor fi puse in scena in fata Bancii Nationale Romane, in serile de 11 si 18 septembrie.

Citeste si:

In prima jumatate a lui septembrie va avea loc si un concurs adresat jurnalistilor, care pot trimite eseuri cu povesti personale legate de orasele lor. Eseurile vor fi jurizate de scriitorul si publicistul Florin Iaru, de istoricul Adrian Majuru si de fotograful Alex Galmeanu. Castigatorul va primi o calatorie cu trenul la Praga, pentru doua persoane.

Campania se deruleaza, prin toate componentele sale, in Bucuresti, Timisoara, Oradea, Iasi si Constanta.

Timisoreana e o marca a Ursus Breweries, subsidiara companiei internationale SABMiller. Ursus Breweries mai produce marcile Ursus, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.