Raraul spot lapte from BrandTailors on Vimeo.

Dupa ce a finalizat proiectul de rejuvenare a brandului Raraul, echipa BrandTailors a realizat programul de activare a brandului detinut de Albalact. Astfel, consultantii BrandTailors au avut, pentru prima data, posibilitatea de a dezvolta fundatia unui brand pe care l-au revitalizat.

“De fiecare data cand lansezi un program de branding, poti doar sa speri ca rezultatele lui vor fi pe masura obiectivelor cu care ai pornit la drum. Tocmai pentru a ne asigura ca activarea brandului Raraul se va face in concordanta cu strategia de brand, am acceptat provocarea de a merge un pas mai departe si de a realiza campania de comunicare pentru stabilirea fundatiei brand-ului”, a spus Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.

Avand ca obiectiv stabilirea premiselor consolidarii ulterioare a brandului Raraul, prima campanie de comunicare debuteaza cu un spot TV pentru categoria de lapte, continuand cu o alta executie TV pentru produse apartinand unei alte categorii de lactate. Executiile TV au rolul de a stabili teritoriul imagistic si limbajul verbal al brandului Raraul, surprinzand in doar cateva secunde un program de branding creat de consultantii si designerii BrandTailors in mai mult de jumatate de an.

Citeste si:

Filmate din perspectiva unei buburuze, executiile TV prezinta un cuplu de tineri care se bucura de produsele Raraul la un picnic in inima Bucovinei, pe pajistile muntelui Rarau. Frumusetea naturala este conceptul din spatele rejuvenarii brandului Raraul, inteleasa intr-o maniera ambivalenta - este vorba de frumusetea naturala a locurilor din Bucovina, dar, mai ales, de frumusetea naturala a oamenilor carora sanatatea li se vede pe chip.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea si Beatrice Danis – account planning, Cristina Ionescu si Ilinca Apetrei – management de proiect, Janos Kurko. Din partea Albalact, proiectul a fost asistat de catre Cristina Miclea – Marketing Manager si Celina Condorovici – Brand Manager.