„Am dorit sa oferim tuturor celor care aleg brandul Margaritar oportunitatea sa beneficieze de una dintre cele mai revolutionare tehnologii video ale secolului, chiar la ei acasa. De aceea, toate mecanismele de campanie alese au fost menite sa pregateasca momentul lansarii spoturilor 3D si a adoptarii acestei inovatii”, a spus Sorin Soroceanu, Director Marketing, Agrana Romania.

In cadrul campaniei Premiera Margaritar 3D, a fost dezvoltata si o promotie: toti cei care achizitioneaza 3 pachete de Margaritar de 1 kg primesc cadou ochelari 3D.

In prezent, cele 2 spoturi se difuzeaza in varianta 2D pe Pro TV si Discovery pana la data difuzarilor 3D, in 13 noiembrie, iar spotul Zahar Brun de Mauritius va continua sa fie difuzat pe Discovery Channel si dupa aceasta data.

Citeste si:

Campania este sustinuta si in media prin machete sau proiecte speciale.

Conceptul si coordonarea campaniei au fost realizate de Agentia de creatie Brandstalk.

Agrana este o companie internationala cu sediul in Austria si activeaza pe segmentele zahar si amidon la nivel european si pe segmentul fructe la nivel mondial.