Chiar si populatiile sarace privesc televizorul drept o necesitate

In 2010, aproximativ jumatate din locuintele din India au un televizor, fara de doar o treime in 2001. In plus, in zonele urbane acest procent sare chiar la 96%. Spre comparatie, doar 7% din populatia Indiei foloseste Internetul. In Kenya, procentul populatiei care detine un televizor a crescut de la 60 la 70% in intervalul 2005 si 2009.

In ciuda existentei Internetului, petrecem mai mult timp in fata televizorului, nu mai putin

In medie, publicul american a alocat 280 de minute emisiunilor TV pe zi in 2009, cu 3 minute mai mult fata de 2008. O crestere similara poate fi observata la nivel global, unde 3 ore si 12 minute erau alocate programelor TV in fiecare zi.

Ce urmarim? Fotbal, emisiuni de genul ‘American Idol’ si telenovele

Cupa Mondiala de Fotbal din 2010 a fost cel mai vizionat eveniment din istoria televiziunii, find transmis in fiecare tara (inclusiv Coreea de Nord), inregistrand o audienta de 400 mil. telespectatori per meci. Peste o treime din populatia Afganistanului urmareste ‘Afghan Star’, versiunea locala a show-ului ‘American idol’. In plus, telenovele transmise de reteaua Globo din Brazilia ating o audienta de 80 de milioane de telespectatori.

Citeste si:

Presa scrisa din SUA si Europa de Vest sufera. In restul lumii, tirajul creste

Asia, Africa si America Latina experimenteaza o crestere de doua cifre atat in privinta numarului de titluri din presa scrisa, cat si in ceea ce priveste tirajul. In prezent, in China si India se regasesc aproape jumatate din cele mai importante 100 de cotidiene.

De ce trebuie sa fim cu ochii pe Facebook

Cand vine vorba de timpul petrecut pe acest site, reteaua de socializare Facebook este cu mult in fata competitorilor – 6 ore fata de mai putin de 3 ore petrecute pe oricare din site-urile din top 10.

Baza de utilizatori a Facebook a atins pragul de 517 milioane, dintre care 70% provin din afara SUA.

Cititi aici ce alte tendinte marcheaza modul in care consumam in prezent media