Studiul Facebook Memeology, realizat la nivel global, a demonstrat ca dezastrele naturale si victoriile importante ale unor oameni au fost prezente in mintea utilizatorilor de Facebook in 2010. Cu toate acestea, status-urile utilizatorilor releva faptul ca acestia au cautat mai mult compania familiei si a prietenilor.

Potrivit Facebook, termenul “Hit me up” a fost folosit rar in 2009, insa incepand cu luna mai a acestui an frecventa sa a crescut la 20 de afisari pe zi. In 2010, popularitatea frazei a crescut cu 75% in fiecare luna, iar la finalul sezonului estival existau zilnic 80.000 de utilizari.

Cupa Mondiala este cel de-al doilea subiect de discutie in topul preferintelor internautilor. In timpul meciurilor importante 50% din postarile utilizatorilor de Facebook faceau referire la acest subiect.

Citeste si:

De asemenea, filmele au reprezentat al treilea cel mai popular termen folosit in reteaua de socializare. Printre cele mai mentionate pelicule se numara “Toy Story 3”, “The Twilight Saga: Eclipse”, “Inception”, “Alice in Wonderland” si “Iron Man 2”.

Alte cuvinte des intalnite in status-urile utilizatorilor de Facebook sunt iPad, iPhone 4, Haiti, Justin Bieber, jocuri, mineri, avioane si 2011.

La nivel mondial reteaua are 574,4 de milioane de utilizatori. Facebook a depasit, in noiembrie, 2 milioane de utilizatori in Romania, site-ul crescand de peste patru ori anul acesta in privinta numarului de conturi, avand in vedere ca in ianuarie inregistra 500.000 de utilizatori.

Facebook a depasit 2 milioane de utilizatori in Romania

Facebook a depasit 2 milioane de utilizatori in Romania