1. Consumatorul nu este idiot; poate fi chiar sotia ta

Acest citat se aplica atat marketerilor online, cat si bloggerilor. A trata cititorii blogului tau cu respect reprezinta un obiectiv pe care o parte din cei care detin un blog nu-l il vor atinge prea curand, informeaza Problogger.com.

O completare la cele afirmate mai sus poate reprezenta si urmatorul citat: “Nu scrie niciodata un anunt pe care nu ai vrea ca cei din familia ta sa-l citeasca. Nu obisnuieste sa spui minciuni sotiei tale, asa ca nu i le spune nici sotiei mele”.

2. Cele mai bune idei vin din gluma. Transforma-ti modul de a gandi intr-unul cat mai nostim

Unele dintre cele mai bune informatii si proiecte lansate pe un blog pot aparea din comentariile amuzante ale unor prieteni sau postari de pe Twitter. De regula, ideile care au un impact asupra noastra prezinta interes si pentru cei din jur.

3. Nu te impiedica de lucruri marunte. Tinteste cat mai sus!

Chiar daca trebuie sa iti pastrezi realismul in privinta obiectivelor pe care le ai pentru blogul personal, nu este neobisnuit sa ai aspiratii inalte si sa incerci sa le transformi in realitate. Uneori poti realiza lucrurile la care nu te-ai fi gandit inainte prin intermediul acestui canal de comunicare.

4. Am o teorie potrivit careia cele mai bune reclame/anunturi vin din experienta personala. Cele mai bune proiecte de pana acum provin din experientele acumulate de-a lungul vietii.

Acele anunturi de pe un blog ce provin din experiente reale, din bucurii, emotii, momente mai putin fericite din timpul vietii au cel mai mare impact in randul cititorilor. Spuneti povesti, impartasiti succesul si esecul, fiti voi insiva. Cititorii va vor raspunde la fel de deschis.

5. Nu cunosc regulile gramaticale. Daca incercati sa convingeti oamenii de un anumit lucru sau incercati sa le vindeti ceva vorbiti pe limba lor, limba pe care o folosesc zilnic, limba in care gandesc.

Scrieti pe blog ca si cum ati sta de vorba cu un cititor care se afla pe scaunul de langa voi. Folositi acel limbaj care transmite cel mai usor si clar mesajul vostru. Desigur, sunt momente in care greselile gramaticale pot altera comunicarea. Insa, important este sa iti cunosti cititorii si sa comunici intr-un stil care le este relevant.

Citeste si:

6. Trebuie sa crezi in ceea ce scrii.

Exista bloggeri care isi asigura existenta din exprimarea unor pareri asupra unor lucruri in care nu cred si care nu prezinta un interes real pentru ei. Chiar daca este posibil sa creezi un blog profitabil pe baza unor lucruri in care nu crezi sau care nu te intereseaza, respectivele blogguri nu vor crea niciodata o legatura cu audienta si nu vor deveni cu adevarat importante in aceasta industrie.

7. Daca vei avea vreodata norocul de a realiza o campanie/ un proiect deosebit, vei vedea in curand ca ideea ta va fi “imprumutata” de altcineva. E iritant, insa nu te lasa influentat. Nimeni nu a construit ceva important doar imitandu-l pe cel de langa.

Nu este nimic mai iritant pentru un blogger nou decat sa observe ca informatia pe care o detine este folosita pe un alt blog fara acceptul sau. Cheia unui blog de succes este unicitatea si informatiile utile. Oamenii care doar reproduc ceea ce tu scrii in cele din urma vor renunta (pentru ca nimeni nu ii citeste) sau sunt sanctionati pentru acest lucru.

8. Construieste-ti reputatia pe creativitate. In al doilea rand, fii inconjurat de oameni mai buni decat tine.

Acest citat ar putea fi mai potrivit bloggerilor cu o reputatie formata si care vor sa duca afacerea la un nou nivel. Dezvoltarea afacerii sau asocierea cu alte persoane poate fi o optiune. Daca intentionezi sa faci acest lucru, cauta persoane care te completeaza si iti pot aduce valoare adaugata.

9. Niciodata sa nu te opresti din a experimenta. Numai asa proiectul tau nu se va opri din dezvoltare.

Este uimitor sa testezi impactul unor modificari in felul in care arata blogul tau: amplasarea diferita a publicitatii in pagina, modificarile de design, titlurile si modul in care ceri feedback. Bloggerii importanti nu se rezuma doar la a scrie continut – observa modul in care cititorii interactioneaza cu acel continut si folosesc acest amanunt pentru a-si imbunatati proiectul.

10. In medie, de cinci ori mai multi cititori lectureaza titlul unui articol decat textul in sine.

Titlul unui material postat pe blogul tau este cel mai important element in a-I atrage pe cititori sa citeasca si restul articolului. Daca nu intelegi si nu aplici aceasta regula vei pierde foarte multi cititori. Aloca timp si energie titlurilor.

Cititi si De ce a refuzat criza sa isi faca blog

De ce a refuzat criza sa isi faca blog

De ce a refuzat criza sa isi faca blog