In competitie au intrat toate agentiile din reteaua ZenithOptimedia. Un total de 80 proiecte si 8 finaliste.

Desemnarea castigatorului final a fost facuta prin vot direct de catre cei 140 participanti la conferinta globala in urma prezentarilor live ale fiecarui proiect.
.
Lumea Cafelei” este o platforma online de tip joc interactiv, dezvoltat pe cea mai mare comunitate pentru femei, eva.ro.

Timp de doua luni, utilizatorii si-au putut crea plantatia de cafea ajungand treptat sa-si produca propria ceasca de Nescafé. Pasii jocului corespundeau procesului natural de fabricare a cafelei.

Citeste si:

Campania a inregistrat 5.170.798 vizitatori unici pe platforma lumeacafelei.eva.ro, 155.689 conturi create, 38.000 fani pe pagina de facebook a proiectului. In final cei peste 150.000 de utilizatori activi au obtinut peste 950.000 de cani de cafea Nescafé.

"Un succes impresionant, rezultatul muncii unei echipe entuziaste formate din Nestle, Zenith/Zed Digital si iMedia, proiect adorat atat de client cat si de public, pe care il "exportam" deja in alte tari. Nescafé Coffee World este gata de lansare in Belgia, urmand sa fie implementat in scurt timp si in Grecia si Ucraina.”, declara Maria Tudor, Managing Director Zenith Media.

Programul Global ROI Excellence Awards a fost lansat in anul 2005 avand ca scop crearea unui forum care sa expuna si sa premieze marile realizari din cadrul retelei internationale ZenithOptimedia si sa furnizeze, in acelasi timp, o baza de date compusa din studii de caz ROI ce pot fi utilizate in beneficiul clientilor agentiei, precum si perspective ce consolideaza abilitatea agentiei de a produce rezultate de business de maxima eficienta.