Mihai Gongu, Graffiti BBDO: In sfarsit, Microsoft admite ca uneori o da in bara
Sorin Tranca, Friends Advertising: Viitorul Microsoft se bazeaza pe trecutul lui Bill Gates
Serban Alexandrescu, Headvertising: Microsoft spune ca ceea ce e pe dinauntru conteaza
Razvan Capanescu, Publicis: Microsoft se comporta ca un challenger
Marian Enache, Brandstalk: Microsoft are o problema daca a ajuns sa foloseasca imaginea lui Bill Gates
3 / 6

Serban Alexandrescu, Headvertising: Microsoft spune ca ceea ce e pe dinauntru conteaza

Spotul Seinfeld-Gates este, potrivit lui Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising, doar un teaser pentru ceva ce urmeaza sa vina.

“Deocamdata, dl. Bogusky incearca sa «coolifice» Microsoft-ul alaturandu-i o celebritate potrivita - nu prea hip pe dinafara, putin geek, insa foarte hip «pe dinauntru», asa cum s-ar vrea si marca pozitionata, fata de Apple”, spune Alexandrescu.

Crispin Porter + Bogusky stiu ca niciodata, in viitorul apropiat, Microsoft nu va putea rivaliza cu Apple vis a vis de design, asa ca au ales alta abordare, spune creativul. “Iata, poti sa fii «cineva» si inteligent si amuzant chiar daca nu esti tanar si cool, ci, iata, cret, dintos si cu o mecla de cal, ca dl. Seinfeld. Ce e pe dinauntru conteaza, par ei sa spuna, nu cat de «sleek» e exteriorul”.

In cele din urma, campania a facut sa se vorbeasca despre Microsoft intr-un alt context decat cel al monopolului si a proceselor pierdute vis a vis de legile anti-trust. Sau in legatura cu rateul dat cu Vista.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri