Cum vor creste bugetele de promovare online in 2009
Advertiserii europeni considera ca bugetele de promovare in mediile online vor creste cu 16% in anul 2009, respectiv 17% in anul 2010, in detrimentul publicitatii pe print, se arata intr-un studiu realizat de European Interactive Advertising Association (EIAA).
In acest context, 38% din intervievati opteaza pentru online ca mediu esential de promovare, in comparatie cu cei 17% care au oferit acelasi raspuns in anul 2006.
40% din cei chestionati au explicat ca majorarea investitiilor pe segmentul online s-a realizat prin reducerea bugetelor de pe print, 39% au optat pentru diminuarea investitiilor de promovare pe partea de TV, in timp ce 32% au “taiat” din bugetele alocate pentru marktingul direct.
In acelasi timp, 31% din adevertiserii europeni nu mai utilizeaza cu aceeasi frecventa mediul TV, iar 40% spun ca ziarele nu mai reprezinta un canal de promovare la fel de atractiv precum Internetul.
Inapoi la articol