Fuziune si crestere organica, obiectivele pentru 2009
Investitii de peste 5 mil. euro
Piata de outdoor franeaza cresterea
1 / 4

Fuziune si crestere organica, obiectivele pentru 2009

“Ne propunem, pentru urmatorul an, ca Beta Cons si Euromedia sa se reuneasca intr-un singur birou. Vom incepe sa fuzionam diferitele departamente ale acestor companii, incepand cu departamentul financiar si cel de HR si continuand cu departamentul de media. De asemenea, toate serviciile de mentenanta vor fi unificate intr-o singura organizatie, iar departamentele de vanzari vor fuziona, la randul lor. Dar totul depinde de reactiile primite din partea pietei referitor la aceasta fuziune”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Heinrich Schuster, directorul Epamedia.

Prin fuziunea cleor doua companii romanesti, Epamedia urmareste o reducere a costruilor, in special in zona de mentenanta a panourilor publicitare. In prezent, Euromedia detine o cota de piata de 43% iar Beta Cons, de 6,6%. Cifra de afaceri cumulata a celor doua companii va atinge 24 milioane euro in 2008 si va depasi 30 milioane euro anul viitor, potrivit estimarilor lui Schuster. In urmatorii trei pana la cinci ani, compania intentioneaza sa treaca pragul de 50 milioane euro.

Euromedia, o companie cu 140 de angajati si 13 birouri teritoriale, va fuziona cu Beta Cons, o entitate mai mica, prezenta in special pe piata din Bucuresti, unde are un birou cu 28 de angajati. Noua companie se va numi Epamedia Romania si va fi condusa, cel mai probabil, de Tiberiu Roman, director general al Euromedia.

Roman a fost numit la conducerea Euromedia la jumatatea lunii octombrie. “Am creat un nou board de administratie al Epamedia si, in aceasta noua structura, domnul Tiberiu Roman a fost cea mai potrivita persoana pentru a ocupa aceasta functie”, explica Schuster schimbarea din managementul Euromedia.

Pentru 2009, compania se va concentra pe dezvoltarea organica, prin construirea de noi suporturi publictare si extinderea in mai multe orase din Romania. “In acest moment, achizitiile nu intra in targetul nostru. Obiectivul nostru este cresterea organica. Bineinteles, daca se va ivi o oportunitate de achizitie foarte buna o vom lua in discutie”, a adaugat directorul Epamedia.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri