Multa pasiune, dar coordonare insuficienta pentru proiectele comune
Criza, un stimulent pentru reinventarea industriei online
Piata de publicitate online globala, crestere de 10-15% in 2009
1 / 4

Multa pasiune, dar coordonare insuficienta pentru proiectele comune

Invitat special in cadrul celei de-a treia editii a Digital Marketing Forum, eveniment organizat de catre Evensys, Alain Heureux declara ca jucatorii din industria online autohtona ar trebui sa conlucreze pentru dezvoltarea armonioasa a acestei piete.

“In Romania vad multa pasiune, multi oameni valorosi, dar nu vad o coordonare suficienta a jucatorilor in aceeasi directie, spre un tel comun. Fiecare se lupta pentru compania sa si nu exista prea multe proiecte comune. Cred ca jucatorii ar trebui sa aloce 10% din timp industriei si 90% companiilor pe care le detin. Este frustrant sa realizezi o platforma in care se pot crea proiecte comune pentru industrie si sa vezi companii care se aduna in jurul unei mese rotunde pentru a se certa”, a declarat, pentru Wall-Street, Alain Heureux (foto).

In opinia acestuia, modul in care a evoluat industria online din tari precum Marea Britanie, Germania sau Belgia nu a fost “pur intamplator”.

“Cred ca IAB a avut o anumita influenta asupra pietei, iar faptul ca am adunat in jurul unei mese cei mai inversunati competitori si au reusit sa conlucreze cred ca este o realizare foarte importanta”, spune presedintele IAB Europe.

Acesta se arata optimist in ceea ce priveste activitatea din cadrul IAB Romania si a asociatiilor din regiune, urmand sa propuna board-ului IAB Europe o serie de solutii pentru eficientizarea operatiunilor.

“Voi propune board-ului IAB Europe o persoana, «un campion» care sa coordoneze activitatea din Polonia, Slovenia, Ungaria, Croatia, Romania, Turcia. Si as vrea sa propun aceasta pozitie, un job aproape full-time, managerului IAB Polonia. Aceasta asociatie are 120 de membri si o structura bine pusa la punct. Acesta ar putea sa-si aloce 25% din timp activitatilor din Polonia si restul de 75% pentru tarile din regiune. Va actiona ca un suport, nu se va comporta ca un sef. Este o resursa suplimentara, care ar putea aduce o implicare mai mare. Ceea ce facem in Polonia poate fi aplicat si in Romania, si in Belgia sau alte tari din regiune”, afirma Heureux.

Potrivit acestuia, IAB are ca scop promovarea si dezvoltarea unei media digitale si interactive, concentrandu-se in special pe educare, informare, sistematizare.

Reteaua IAB este prezenta in 23 de tari, avand in acest moment 125 de angajati si peste 5.000 de companii membre. In 2009, IAB isi propune sa isi extinda prezenta in patru noi tari – Elvetia, Irlanda, Portugalia, Luxemburg. Rusia si Asia se afla, de asemenea, printre obiectivele IAB in acest an, potrivit lui Alain Heureux.

Topul brandurilor pe Internetul romanesc

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri