Manageri romani la “prima intalnire” cu Twitter
Manageri straini pe Twitter
Twitter: Idei noi si mai putin lucruri personale de genul
Profilul utilizatorului roman de Twitter
1 / 5

Manageri romani la “prima intalnire” cu Twitter

Cu toate ca a fost lansat in 2006, serviciul de microblogging Twitter a cunoscut succesul in 2008, an care a fost numit de unii analisti si “anul Twitter”. In prezent, in Romania exista intre 3.000 si 4.000 de conturi, crede Cristian Manafu (foto), managing partner Evensys si co-fondator al agentiei de comunicare pentru zona de new media Prodigy.

“Am descoperit Twitter in 2007, nu mai tin minte exact cand si cum, dar stiu ca am fost atras de «reclama» facuta de alte bloguri. La inceput nu l-am inteles sau, ma rog, nu am cautat sa il inteleg. Mi s-a parut o pierdere de timp. Apoi am vazut ce putere de interactiune are si chiar de influenta. Este si un instrument bun si facil de comunicare directa eficienta, de aceea il folosesc uneori in loc de SMS sau e-mail”, spune Cristian Manafu.

La randul sau, Mircea Scarlatescu, managing partner FYB Romania, declara ca utilizeaza Twitter pentru comunicarea personala de peste un an, iar pentru comunicarea corporate de mai putin de sase luni.

“A devenit o platforma de comunicare facila si extrem de folosita. De asemenea este remarcabil faptul ca a genera o nevoie pe care acum toata lumea o identifica in planurile de comunicare pentru produse si serivicii din ce in ce mai variate. Folosesc Twitter pentru promovarea produselor FYB si serviciilor pe care le oferim, dar si pentru a tine legatura cu persoane din industrie sau prieteni. Utilizez platforma prin intermediul aplicatiilor desktop (twhirl), plugin-uri Firefox dar si aplicatii mobile (twible)”, afirma Scarlatescu.

Radu Ionescu, managing director Kinecto, considera ca Twitter reprezinta cel mai simplu instrument de blogging.

“Cand a aparut blogging-ul, a revolutionat modul in care puteai sa comunici cu lumea intreaga-in mai putin de un minut iti poti seta un «site persona» si e foarte simplu si intuitiv sa intri si sa scrii un post pe majoritatea platformelor mari (gen Blogger sau Wordpress). Cand a aparut Twitter a revolutionat blogging-ul, usurandu-l chiar si mai mult. Practic nu mai trebuie sa scrii titlu, sa adaugi link-uri sau poze, sa pui tag-uri si sa aloci categorii postului, si poate cel mai important sa scrii prea mult, fiind limitat la 140 caractere. Il folosesc la fel cum inainte foloseam blogul , o combinatie intre noutati despre mine, viata personala, Kinecto sau pareri despre business”, declara Radu Ionescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri