Coca-Cola: Online-ul, un “must have” in orice mix de marketing
Henkel: Nu excludem posibilitatea unor campanii exclusiv online
Vlad Popa: Asteptam crestere pe FMCG si revigorare pe Financiar si Auto
Bugetele, incerte. Pragul minim este foarte important
1 / 5

Coca-Cola: Online-ul, un “must have” in orice mix de marketing

De la inceputul acestui an Coca-Cola Romania a derulat campanii pentru mai multe branduri, printre care se numara Fabrica de Fericire 3, Coca-Cola Zero Tongues si Eyeball, Fanta Shokata, Schweppes Snappy si CokeLive Peninsula, pregatind noi proiecte care vor include componente online pentru promotii nationale, a declarat, pentru Wall-Street, Giulia Burlui, media manager Coca-Cola Black Sea Region.

“Acordam o atentie foarte mare componentelor online dezvoltate pentru campaniile brandurilor noastre. Comunicarea online ne permite sa realizam un dialog cu consumatorii nostri. Vom continua sa dezvoltam componente online pentru a crea o imagine interactiva pentru brandurile noastre, bineinteles urmand si tendintele de comunicare din mediul online”, spune Giulia Burlui (profil LinkedIn).

Compania a dezvoltat site-uri dedicate campaniilor (Fabrica de Fericire, Coke Zero), utilizand in acelasi timp bannere, asocieri cu bloggeri, concursuri online.

“Dezvoltam din ce in ce mai multe platforme digitale care pot comunica cu publicul nostru tinta prin: site-uri, bannere, motoare de cautare, jocuri, icoane, muzica, tonuri, orice iti poate trece prin minte si care poate fi realizat utilizand cele mai noi metode de comunicare: Internetul si sms-uri”, declara Burlui.

In opinia oficialului Coca-Cola, comunicarea online este eficienta deoarece permite companiei sa aiba un dialog continuu cu publicul-tinta, integrarea sa in mixul de marketing fiind necesara, indiferent de situatia economica.

“Urmand tendintele societatii, am utilizat si noi, din ce in ce mai mult mediul online in comunicarea noastra. Mediul online nu poate fi considerat doar o alternativa la solutiile traditionale, indiferent de situatia economica. Mediul online este o metoda foarte eficienta de comunicare care trebuie luata in considerare si inclusa in orice mix de marketing”, crede Giulia Burlui.

Serviciile de creatie online ale Coca-Cola Romania sunt furnizate de MRM Worldwide Romania, in urma unui pitch care a avut loc la inceputul acestui an.

Cel mai recent proiect a constat in relansarea imaginii brandului de apa Dorna, printr-o campanie integrata de comunicare, care a inclus pentru prima oara Internetul si cinematograful.

(Citeste si "Populatia de internauti, vanata de asiguratori")

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri