Birou local si echipa interna de vanzari
Mai multe puncte de audienta
Criza, criza, criza….
1 / 4

Birou local si echipa interna de vanzari

Dupa lansarea unui feed (semnal dedicat) Discovery Channel pentru Romania, in anul 2006, si dupa localizarea grilei de programe, Discovery ofera in prezent un program adaptat cerintelor publicului roman. Grila de programe este sustinuta de campanii de marketing locale, realizate pentru cresterea fidelitatii fata de brand si a cotei de piata.

“Discovery Networks Europa Centrala, divizia de business din care facem si noi parte, si-a lansat operatiunile interne de vanzare de publicitate, in Romania, in ianuarie 2008. As putea spune ca a fost un pas firesc in dezvoltarea afacerii companiei si in strategia sa de localizare a business-ului. Mai mult, se dorea o cooperare tot mai stransa cu clientii si extinderea propunerii creative. Avantajele s-au vazut clar in audienta, in evolutia perceptiei de brand si suportul crescut din partea advertiserilor, care acum pot sa beneficieze de o gama de solutii multi-media mult mai complexa. Tocmai de aceea, un birou local si o echipa interna de vanzari sunt cea mai buna solutie atat pentru noi cat si pentru clientii nostri”, declara Vlad Tudosie (foto).

Discovery analizeaza piata si tendintele acesteia, oferind nu doar contracte comerciale standard, ci si strategii multi-media, care beneficiaza de programe, sponsorizari de post, capabilitati de productie si alinierea la programele de marketing ale Discovery.

“Un alt punct forte ar fi ca avem experienta locala, combinata cu know-how-ul international. Cel mai bun exemplu este «Barbatul tanar – Manual de utilizare», un studiu foarte complex, comandat de Discovery Networks EMEA, care a analizat publicul nostru format din barbati tineri. Obiectivul a fost sa «intram in pielea» acestui segment de public exigent, sa-l cunoastem mai bine, sa ne familiarizam cu comportamentul, aspiratiile, temerile, trendurile si prioritatile sale in viata. Si nu folosim datele acestea doar pentru intocmirea grilei de programe, ci si pentru campaniile de marketing. Mai mult, am impartasit informatiile obtinute in urma studiilor de cercetare si cu partenerii nostri de afaceri, ca sa stim cu totii mai bine cui ne adresam”, explica Tudosie.

Departamentul de vanzari publicitate al Discovery are in prezent sase angajati, coordonati de Vlad Tudosie (35 de ani). Acesta s-a alaturat echipei Discovery in ianuarie 2008. Absolvent al Facultatii Politehnice din Bucuresti, Tudosie a lucrat timp de sase ani ca managing director al regiei Cable Direct, unde a colaborat cu diverse branduri media, printre care si Discovery.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri