Idei care schimba comportamente
Tendinte ale clasamentului din 2009
Top Ganditori: 1-10
Top Ganditori: 11-20
Top Ganditori: 21-30
Top Ganditori: 31-40
Top Ganditori: 41-50
1 / 8

Idei care schimba comportamente

Des Dearlove si Stuart Crainer, jurnalisti si specialisti in comunicare, au lansat ieri la Bucuresti, in parteneriat cu editura Publica, editia din 2009 a Thinkers 50 – un clasament al ganditorilor de business din intreaga lume, realizat o data la doi ani.

Topul este intocmit plecand de la propunerile din partea publicului inregistrate pe site-ul proiectului, a numarului de referinte pe Internet si a punctajului pentru fiecare din cele 10 criterii de evaluare folosite: originalitatea si utilitatea practica a ideilor, valoarea pentru afaceri si valabilitatea internationala, rigoarea cercetarilor, impactul ideilor si loialitatea discipolilor.

Crainer si Dearlove vad relevanta topului prin doua perspective: “In primul rand, stimuleaza dezbaterile despre cei care au idei practice. In al doilea rand, aduce in atentie faptul ca ideile chiar au importanta in lumea afacerilor mai mult decat in orice alt domeniu de activitate. Noi ne vedem un soi de creatori si sustinatori de idei. Ideile reprezentate de cei din Thinkers 50 sunt importante pentru ca schimba comportamente”.

In editiile anterioare, primul loc in clasamentul Thinkers 50 a fost ocupat de Peter Drucker (2001 si 2003), guru in management si business. In 2005, dupa moartea lui Drucker, titulatura de cel dintai ganditor al lumii i-a revenit lui Michael Porter de la Harvard Business School. Iar in 2007, titlul i-a revenit lui C.K. Prahalad, de la Michigan Business School.

Citeste si: Creatorii Thinkers50: Guru ai viitorului vor fi jurnalistii

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri