Prima luna: Cea mai frumoasa din viata profesionala
Profitul trustului: Scopul principal
Cum vede Imre media romaneasca
3 / 4

Cum vede Imre media romaneasca

Despre avantul internetului si al presei online, Imre spune ca este o schimbare la care si Adevarul Holding se va adapta.

“N-as spune ca voi miza mai mult pe online sau nu, dar vom integra toate mediile si vom genera continut pentru diversele canale de distributie: online, televiziune, internet. Acest trust va fi cea mai de succes companie media integrata din Romania, va fi cea mai cuprinzatoare caracatita din piata. Pana la finalul anului veti vedea o serie de schimbari, evenimente si activitati si o abordare noua”, explica managerul.

El crede in continuare in presa tiparita si nu prevede moartea acesteia, asa cum se vehiculeaza in ultima perioada.

“Presa de hartie se va schimba foarte mult, este posibil ca intr-o zi sa vedem cip-uri cu videoclipuri in ziar sau diverse texturi care sa permita citirea in mai multe medii. La ce proportii si la ce dimensiuni este greu de anticipat”, a mai spus Imre.

El isi argumenteaza opinia cu exemple din evolutia tehnologica din ultimii ani: asa cum la aparitia telefoniei mobile se spunea ca va insemna moartea celei fixe, ea continua sa existe.

Legat de East European Media, platforma de expansiune a grupului media, care va reuni toate investitiile in presa ale lui Dinu Patriciu, proiectul este inca intr-un stadiu incipient, din cauza schimbarilor seismice din ultima perioada, a explicat Imre.

Si extinderea Adevarul si Click! in Republica Moldova a fost oprita pentru un timp foarte scurt, dar cel mai posibil in toamna se va concretiza.

Din perspectiva directorului de publicitate al Adevarul Holding, Imre asteapta vanzari de peste 10 milioane de euro in 2010, fiind convins ca estimarile unei piete de publicitate in printul romanesc de 20 de milioane de euro sunt foarte pesimiste.

El a mentionat ca ocupa interimar aceasta functie, fiind in cautarea unui om. “Vom aduce cel mai bun om din Romania pe acest domeniu, care sa faca agentiile si vanzatorii, pe domnul Sarbu, pe domnul Voiculescu si pe domnul Vantu sa transpire cand imi vand publicitate”, a conchis Imre.

Daca pana la finalul anului trecut numele lui Peter Imre era asociat cu Philp Morris, in pauza dintre cele doua companii spunea ca numele sau va ramane simplu, un brand.

Insa, dupa cum declara pe 1 aprilie, in ziua cutremurului din trustul Adevarul, desi nu si-a dorit foarte mult sa se intoarca in mediul corporatist, oferta lui Dinu Patriciu a fost extrem de provocatoare si tentanta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri