Cele mai frecvente greseli in relatia companie-site
Ce trebuie sa iei in considerare inainte de reconstructia site-ului pentru Sarbatori
Cat costa un site de Sarbatori si ce companii intra in joc
Sfaturi practice
1 / 5

Cele mai frecvente greseli in relatia companie-site

O greseala destul de frecventa este folosirea cliseelor de genul “Caciulita de Mos Craciun” aplicata peste logo sau a fulgilor de zapada care se misca peste intregul site, considera Mihai Vulpie (foto), web designer al agentiei BrandTailors. La aceasta se adauga transformarea intregului site intr-un “mic brad impodobit” cu diverese elemente grafice, care nu au, in majoritatea cazurilor, nicio legatura cu stilul vizual al brandului companiei care detine site-ul.

La randul sau, Calin Buzea, director general MRM Worldwide Romania, considera ca firmele acorda prea putina atentie design-ului profesionist al site-ului, uzabilitatii si tehnologiei folosite.

Razvan Dumitru, art director InternetCorp., subliniaza printre cele mai frecvente greseli lipsa unui acces facil la informatia relevanta, inadaptarea la cerintele tehnice moderne si inexistenta carligului de retail.

“Lipsa de acces facil la informatia relevanta este data de un raport intre «ce» si «cat». Ce caut si in cat timp accesez. In momentul in care site-ul nu anticipeaza nevoile informative generice ale publicului virtual va fi doar imagine si continut irelevant. Inexistenta carligului de retail este un ingredient ignorat de multi clienti. Chiar daca am acces rapid la ce caut printr-un site perfect adaptat cerintelor tehnice moderne, odata satisfacuta intentionalitatea se termina si conexiunea cu site-ul respectiv. Ce ma determina sa revin?”, afirma Dumitru.

Totodata, Doina Radicof, account manager GreenPixel, considera ca firmele se gandesc strict la cum arata site-ul lor corporate, uitand de functionalitate si abuzand de clisee. “Uita sa ia in considerare ce isi doreste utilizatorul care intra pe site”, spune oficialul GreenPixel.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri