1 / 7

Campania de brand a Marii Britanii

Nunta regala este evenimentul care va tintui astazi in fata televizoarelor aproape o treime din populatia planetei. Este totodata un eveniment de branding al monarhiei britanice (care costa 70 de milioane de dolari), asa cum a fost si nunta printesei Diana si a printului Charles, in urma cu 30 de ani.

De aceasta data, obiectivele campaniei de brand sunt sa intareasca ideea ca familia regala joaca inca un rol important in societatea moderna, ca traditia ne ofera stabilitate intr-o lume in care putine lucruri sunt permanente si ca viitorii Rege si Regina ai Marii Britanii vor avea nevoie de sustinere atunci cand le va veni vremea, spune Sean Silverthrone, editor al publicatiei Harvard Business School Working Knowledge, potrivit bnet.com.

Directorii multinationalelor ar avea multe de invatat de la buzz-ul care s-a creat in jurul nuntii regale, spune profesorul Rosabeth Moss Kanter de la Harvard Business School, potrivit bnet.com. Astfel, nunta intareste ideea ca ingredientele unei campanii de brand de succes sunt multimedia si cauzele sociale.

Oamenii din intreaga lume vor putea fi partasi la ceremonia de astazi prin intermediul site-ului dedicat nuntii regale, a contului de Twitter si a unui blog multimedia care va fi actualizat in timp real. Cat despre componenta sociala, cuplul regal a anuntat ca sustine asociatii de binefacere pentru copii, familii militare si ecologie din Marea Britanie, Australia, Noua Zeelanda si Canada. Se vor putea face donatii, in sase monede, prin telefon, cec sau mesaje de pe telefonul mobil.

Kanter mai crede ca in aceasta perioada dificila oamenii reactioneaza mai bine la mesaje de marketing pozitive, la povesti optimiste. “Factorul de bucurie, speranta si unitate reprezinta o tema de business mai eficienta decat factorul teama”, spune ea.

Economia Marii Britanii va resimti pozitiv evenimentul de astazi, spun analistii internationali. Doar cresterea vanzarilor de retail este estimata la 1 miliard de dolari.

Micii comercianti dar si marile branduri au creat produse speciale pentru a marca evenimentul, scotand la lumina legaturi vechi cu familia regala sau folosind pur si simplu imaginea viitorilor miri in cele mai creative moduri.

Vedeti in slide-ul urmator cum se promoveaza brandul de bauturi Schweppes in contextul nuntii regale

Cum se face marketing pentru NUNTA REGALA: Pana unde merge imaginatia britanicilor


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate