10. Harley-Davidson
Brandul de motociclete Harley-Davidson ocupa locul 10 in topul celor mai fascinante branduri pentru romani. Potrivit realizatorilor studiului, “fascinatia” exprima capacitatea unui brand de a se construi prin incredere, creativitate, capacitatea de a inova si abilitatea de a provoca. “Un brand devine fascinant cand straluceste prin propria energie. Brandurile fascinante se reinventeaza, sunt nelinistite, ard in permanenta, sunt mereu in cautare de provocari”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock.9. Murfatlar
Murfatlar este una din cele doua marci romanesti prezente in clasament. Brandul Murfatlar a crescut in urma revigorarii companiei prin investitiile in tehnologie si modernizare si prin pozitionarea clara a brandului pe piata de vinuri.8. Swatch
Brandul de ceasuri Swatch a fost introdus pe piata din Elvetia in 1985. Pentru ca a avut campanii agresive de marketing, cu produse inedite si preturi rezonabile, Swatch a devenit unul dintre cele mai populare branduri de ceasuri. Este si singurul brand de ceasuri in topul celor mai fascinante 50 de branduri pentru romani.7. Stella Artois
Brandul de bere, care in Romania este distribuit de Bergenbier, este fascinant pentru romani pentru ca reuseste sa spuna povesti din trecut care emotioneaza in prezent. Stella Artois este originara din Leuven, Belgia si a fost introdusa pe piata in 1926.6. Heineken
Chiar daca in Olanda, tara de origine, este un brand de masa, pentru romani Heineken este cel mai fascinant brand de bere – si singura bere, in afara de Stella Artois, din topul extins al celor mai fascinante 50 de branduri.5. Porsche
Fascinatia pentru care Porsche a ajuns in top este data de faptul ca brandul defineste, pentru romani, “masina sport de lux”, potrivit realizatorilor studiului.4. Facebook
Facebook este cel mai fascinant brand de Internet pentru romani, depasind de departe YouTube, Yahoo, Microsoft si Apple – prezente in top 50.Reteaua sociala cu 700 de milioane de utilizatori avea in luna mai 3,3 milioane de conturi ale userilor romani.