Regizorii britanici Jo Tanner si Mark Howard au lucrat la acest proiect sub numele de “US”. Cei doi au mai colaborat pentru Hornbach, Renault si Heinz. Seria “Dress for the Moment” este caracterizata prin umor negru astfel ca New Yorker a considerat “US” alegerea ideala. Coloana sonora “Iyntched” a fost creata de Toby Andersen si Andy Caine.
“S-a nascut un material superb care subliniaza sloganul nostru “Dress for the Moment” cu creativitate si doza potrivita de umor negru. Am avut o echipa foarte buna care a reusit sa implementeze perfect limbajul nostru corporate”, a declarat Volker Putzmann, director de marketing New Yorker.
Noul spot va rula pe ecranele cinematografelor incepand din 3 mai in 28 de tari. Va fi de asemenea difuzat in peste 60 de canale TV din 25 de tari incluzand Germania, Austria, Elvetia, Bosnia- Hertegovina, Bulgaria, Danemarca, Estonia, Franta, Croatia, Lituania, Luxembourg, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Suedia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Olanda, Letonia si Ungaria. In Romania spotul va rula pe postul MTV in perioada 5 mai – 2 iunie 2011.
In paralel cu campaniile TV si in cinema, spotul va rula si pe Internet in 32 de tari. Vor fi vizate cele mai populare retele de socializare precum Facebook si medii video precum Youtube, impreuna cu site-uri de fashion si lifestyle.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: