Pietele de publicitate din intreaga lume vor continua sa-si revina in forta anul acesta, in ciuda turbulentelor din Orientul Mijlociu si a cutremurului din Japonia, potrivit raportului Warc Consensus Forecast, citat de brandrepublic.com.

Compania de cercetare in marketing Warc si-a actualizat in crestere previziunile pentru anul acesta, estimand o crestere de 5,1% a bugetelor globale de publicitate in 2011, fata de plus 4,5%, cat estimase in luna noiembrie.

Cifra ramane sub rata medie de crestere a industriei globale de publicitate, care a fost de 6,8% intre 1981 si 2009, dar reprezinta o previziune buna, in contextul iesirii din criza financiara.

In anul olimpic 2012, industria de publicitate va accelera cresterea pana la 6,2%, potrivit Warc.

Cea mai importanta crestere o va avea piata de publicitate din India, de 17,5% in 2011, urmata de Rusia (16,2%), China (13,3%) si Brazilia (10,8%).

Estimarile pentru Australia si Canada se situeaza in jurul unei cresteri de 5%, atat in 2011 cat si in 2012. In schimb, Statele Unite si Europa de Vest vor pastra o rata a cresterii mai mica, intre 2,5 si 3,5%, anul acesta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri