Heineken anunta lansarea spotului “The Entrance” in Romania, care va fi difuzat pe TV si va fi disponibil online incepand cu luna mai.
Spotul Heineken “The Entrance” face parte dintr-o campanie globala a brandului. Spotul a strans peste 4 milioane de vizualizari pe YouTube in doar 3 saptamani din momentul lansarii. Acum, spotul este disponibil pe pagina internationala de Facebook a Heineken, care numara peste 1.000.000 de fani.
“The Entrance” este un spot TV de sinteza, campania pe Youtube beneficiind de 11 spoturi cu durata intre 30 si 90 de secunde, care creeaza impreuna o poveste.
“Productia transmite caracterul contemporan si cosmopolit al brandului Heineken, intarind personalitatea inteligenta si umorul fin, caracteristice brandului. Prin intermediul noii campanii, Heineken promoveaza sloganul international ‘Open Your World’, care vorbeste despre internationalismul brandului si despre personalitatea sa deschisa si increzatoare. Prin aceasta campanie, Heineken recunoaste legenda din fiecare dintre consumatorii sai, cei care stiu sa se descurce in orice situatie si cu certitudine recunosc o bere buna atunci cand o gusta”, declara Paul Markovits, Marketing Director Heineken Romania.
Spotul “The Entrance” a fost realizat in Amsterdam de agentia Wieden+Kennedy.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: