Saatchi & Saatchi semneaza noua campanie de comunicare a brandului global de bere Peroni Nastro Azzuro. Contul a fost atribuit in urma unui pitch castigat de Saatchi & Saatchi in 2010.
Campania dezvoltata pe plan local de Saatchi & Saatchi are ca obiectiv extinderea segmentului de target caruia i se adreseaza Peroni Nastro Azzuro. Dezvoltata sub headline-ul „Vivi la vita Peroni”, campania isi propune sa ilustreze cum personalitatea italiana se materializeaza intr-o atitudine spontana, trasformand orice experienta intr-una unica.

Spotul TV „Labirintul” prezinta o situatie care surprinde spiritul italienesc, creand atmosfera specifica prin alegerea locatiei, a personajelor, si nu in ultimul rand, a muzicii. Coloana sonora, un mambo italian, a fost special compusa de un compozitor italian. Spotul a fost filmat in parcul labirintului Horta din Barcelona, precum si intr-o casa in stilul neo-clasic, una din putinele de acest gen construite in afara Italiei. Pentru a asigura nota de autenticitate, in productia spotului au fost implicati mai multi italieni printre care directorul de creatie, regizorul Marco Gentile, echipa de productie italiana si compozitorul coloanei sonore, Roberto Terranova.



Campania este dezvoltata pentru TV, cinema, OOH, print, POS, online.

Echipa Saatchi & Saatchi care a contribuit la realizarea campaniei Peroni Nastro Azzuro este formata din: Alexandra Ivan - Group Account Director; Ema Spirache - Account Director; Ana Placinta - Account Manager; Cristina Iordanescu – Head of Strategy; Jorg Riommi - Creative Director; Lucian Cernat - Senior Art Director; Irina Popp - Senior Copywriter; Monica Garbur – AV Production Manager. Casa de productie a spotului este Saga Film.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri