Directia Generala pentru Mediu a Comisiei Europene lanseaza cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare a strategiei de biodiversitate pentru anul 2020.
Lansarea noii campanii are loc in preajma Zilei Internationale a Diversitatii Biologice – stabilita in data de 22 mai de catre Natiunile Unite pentru a promova problemele privind biodiversitatea.

Punctul central al noii campanii este o aplicatie 3D creata pe pagina de Facebook a campaniei Biodiversitatea, care le va permite utilizatorilor sa includa poza de profil a tuturor prietenilor pentru a forma una dintre mascotele campaniei: Veverita Rosie, Tonul, Stejarul, Broasca sau Vrabia.

In cadrul campaniei Biodiversitatea 2011, cetatenii Europei pot castiga o excursie pentru doua persoane in Romania, in regiunea Transilvania.

Pentru a participa la competitie, utilizatorii de Facebook trebuie sa viziteze pagina de Facebook a campaniei Biodiversitatea si sa utilizeze aplicatia Biodiversifica-ti Prietenii (Biodiversify Your Friends) - http://apps.facebook.com/biodiversity/. Astfel, pozele tuturor prietenilor se vor transforma in mascota aleasa. Apoi, utilizatorii trebuie sa isi demonstreze implicarea in protejarea biodiversitatii prin cuvinte, filme sau poze. In urma unui vot a utilizatorilor de Facebook, cele mai de impact 10 actiuni vor fi jurizate de catre Comisia Europeana care va decide castigatorul final. Concursul se va desfasura in perioada 20 mai - 31 iulie 2011.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Advertising »


Setari Cookie-uri