26 Mai 2011

UE face apel la utilizatorii de Facebook sa sustina biodiversitatea



Directia Generala pentru Mediu a Comisiei Europene lanseaza cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare a strategiei de biodiversitate pentru anul 2020.

Lansarea noii campanii are loc in preajma Zilei Internationale a Diversitatii Biologice – stabilita in data de 22 mai de catre Natiunile Unite pentru a promova problemele privind biodiversitatea.

Punctul central al noii campanii este o aplicatie 3D creata pe pagina de Facebook a campaniei Biodiversitatea, care le va permite utilizatorilor sa includa poza de profil a tuturor prietenilor pentru a forma una dintre mascotele campaniei: Veverita Rosie, Tonul, Stejarul, Broasca sau Vrabia.

In cadrul campaniei Biodiversitatea 2011, cetatenii Europei pot castiga o excursie pentru doua persoane in Romania, in regiunea Transilvania.

Pentru a participa la competitie, utilizatorii de Facebook trebuie sa viziteze pagina de Facebook a campaniei Biodiversitatea si sa utilizeze aplicatia Biodiversifica-ti Prietenii (Biodiversify Your Friends) - http://apps.facebook.com/biodiversity/. Astfel, pozele tuturor prietenilor se vor transforma in mascota aleasa. Apoi, utilizatorii trebuie sa isi demonstreze implicarea in protejarea biodiversitatii prin cuvinte, filme sau poze. In urma unui vot a utilizatorilor de Facebook, cele mai de impact 10 actiuni vor fi jurizate de catre Comisia Europeana care va decide castigatorul final. Concursul se va desfasura in perioada 20 mai - 31 iulie 2011.



Citeste si