2 Iunie 2011

Campania Saptamanii: OTP Bank - Dreptul de a citi



Campania “Dreptul de a citi” realizata pentru OTP Bank de Nicola Porter Novelli a fost desemnata “Cea mai buna campanie din Balcani” la SABRE Awards.

Scopul campaniei a fost acela de a dona carti catre scoli generale din zonele rurale dezavantajate din Romania. Studiile subliniaza faptul ca elevii din zonele rurale nu au acces la lectura, numarul bibliotecilor fiind foarte mic la sate. Astfel, nu numai ca au aparut semnale despre “stingerea” obiceiului de a citi, dar copiii sunt cu adevarat privati de un element crucial in dezvoltarea si educarea lor.

OTP Bank Romania a decis sa doneze direct, pana la sfarsitul anului 2010, peste 10.000 de carti, precum si mobilierul necesar amenajarii de biblioteci in 20 de scoli din mediul rural, recomandate de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. In acelasi timp, OTP Bank a incurajat publicul sa doneze carti, astfel incat sa colecteze in plus un numar de cel putin 15.000 de volume, pe parcursul anului 2010, care sa permita amenajarea a minim 15 biblioteci suplimentare.

Puncte de colectare a cartilor au fost amenajate in toate sucursalele OTP Bank din Romania, precum si in librariile Humanitas. Alti parteneri au gazduit si ei puncte de colectare si au donat carti.

Campania Dreptul de a Citi a depasit obiectivele initiale: peste 30.000 de carti au fost donate pana la finele anului 2010, unui numar de 11.000 de copii din 53 de scoli.

Romanii au rezonat cu obiectivele campaniei, astfel ca incepand cu Martie 2010 si pana in Mai 2011, au fost donate de catre sustinatorii campaniei peste 40.000 de carti. Astfel, peste 12.500 de copii din 72 de scoli din mediul rural beneficiaza in prezent de carti.



Citeste si