29 Mai 2008

Agentia Saptamanii: Graffiti BBDO



Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Worldwide, cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial (cu 316 agentii in 77 de tari), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Din Grupul BBDO Romania fac parte agentiile: Graffiti BBDO, divizia de PR - Pleon Graffiti, Media Direction si Proximity.

Adresa de contact a companiei: str. Dr. Nicolae Turnescu nr.1a, sector 5, Bucuresti
Numele agentiei: Graffiti BBDO

Anul infiintarii: 1991, afiliata din 1992 la reteaua internationala BBDO.

Director General/Manager: Dan Moraru, CEO BBDO Romania

Numar angajati: 120

Portofoliu clienti: Allianz-Tiriac; Automobile Dacia; Elite; Mars; Metropotam; MGSI (Kiss FM, Kiss TV, Magic FM); Pepsi Co; Real hypermarket; Scandia; Tuborg Romania

Cifra de afaceri pe 2007: N/A

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei:
servicii integrate de brand management, communication planning, creatie

2. Structura pe departamente a agentiei:
Creatie, Client Service, Strategic planning, Productie, Financiar, Resurse Umane, Administrativ

3. Campaniile realizate anul acesta – aceasta este o selectie, lista completa cuprinde zeci de campanii lucrate de la inceputul anului
- Magic FM – « Bani de colectie » - mai 2008
- Dacia Logan Pick-Up – aprilie 2008
- Dacia OPO – martie 2008
- Dacia Partener al FRF – aprilie 2008
- Metropotam – aprilie 2008
- Orbit Professional – aprilie 2008
- Orbit Professional Mints – februarie 2008
- Orbit Clean – ianuarie 2008
- Winterfresh Fusion – decembrie 2007
- Elita Selected Gold – lansare – noiembrie 2007
- Dacia Logan Kiss FM – octombrie 2007

4. Punctele forte ale agentiei:
capacitatea de reactie, abilitatea de a aborda o problema de comunicare intelegand care este nevoia de business pe care trebuie sa o serveasca, cunoastem foarte bine piata si consumatorul, creativitate relevanta si eficienta.

5. Punctele slabe ale agentiei:
Ne promovam pe noi si succesele noastre cu prea multa modestie.

6. Palmares:
- Gunn Report 2007 - BBDO Worldwide – Most Awarded Agency Network in the World for Second Year in A Row
- Cannes 2007 - BBDO Worldwide - Agency Network of the Year
- Graffiti BBDO a castigat in ultimii 5 ani aproape 40 de premii, dintre care cele mai importante sunt cele castigate la Effie Awards (2004, 2005, 2006, 2007, 2008), Ad’Or (2004, 2005, 2006, 2007), AdPrint (2005, 2006, 2007, 2008), New York Festivals (2004, 2006, 2007); Golden Drum (2003, 2004, 2005, 2006, 2007).
Premii obþinute în 2007 si 2008 (cele mai importante menþiuni)
Effie Awards:
2007
- bronz pentru campania Logan MCV „More space, more possibilities”
- Gold Effie in categoria David vs Goliath pentru campania „The Guide” la Banca Romaneasca;
- nominalizare pentru la trofeul Grand Effie – campania „The Guide” pentru Banca Romaneasca .
2008:
- Silver Effie la categoria Non Alcoholic Drinks, cu campania Urban Fest pentru Mountain Dew;
- Silver Effie la categoria Promotions Non-FMCG Products cu Campania Logan Easy ABS
Ad’Or 2007:
- castigatoare la categoriile “Evenimente”, “Cel mai bun print in cateoria mass-media”, “Cel mai bun Ad de presa”
New York Festivals 2007:
- AUR la sectiunea Design, Print & Outdoor, cu campania „History in brief” pentru revista Dosarele Istoriei;
Portoroz 2007:
- marele premiu - OpenAd Golden Drum Big Idea Award;
OpenAd Golden Drum Print Award in cadrul OpenAd Golden Drum Idea Competition 2007 pentru campania pentru marca Yale.
AdPrint 2008:
- Gold Angel – categoria Media - „History in Brief” (lucrarile „Iwo Jima”, „Kennedy” si „Tien an Men”) – pentru revista Dosarele Istoriei;
- Gold Angel – categoria Beverages Non-Alcooholics - „Mountain Dew Urbanized Culture” ( lucrarile „Munch”, „Picasso” si „Van Gogh”);
PR Award 2007
- Marele Premiu - Agentia Anului – Pleon Graffiti;

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, motto-ul, agentiei Graffiti BBDO, dupa care se ghideaza angajatii?

Succesul (rezultatul final) este adevarata masura si rasplata a muncii noastre.

Cum ati promova presa online intr-o campanie publicitara?

Dati-ne un brief si va raspundem.

Care sunt metodele specifice agentiei Graffiti BBDO de a comunica eficient cu clientii?
Stim ce intrebari sa punem si stim ce raspunsuri sa dam intrebarilor care ni se pun.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Adevarul despre noi ne reprezinta si ne serveste foarte bine.



Citeste si