5 Iunie 2008

Agentia Saptamanii: The Practice



La numai un an si jumatate de la infiintare, echipa The Practice are un portofoliu cu 14 clienti care genereaza venituri de peste doua milioane de lei.

Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: office@thepractice.ro
Adresa web: www.thepractice.ro
Numele agentiei: THE PRACTICE – part of Publicis Consultants | Worldwide

Anul infiintarii: noiembrie 2006

Director General/Manager: Gabriela Lungu – managing partner

Numar angajati: 12 oameni dedicati activitatii pentru clienti; alti 3 oameni pe zona administrativ

Portofoliu clienti: THE PRACTICE lucreaza in prezent pentru: MOL Petroleum Products, Carpatcement Holding, SAP Romania, GE Money Romania, Harley Davidson, InBev Romania/ Bergenbier, Plaza Centers, Westhouse Group, World Vision, Strauss Romania, Hochland, IIG, eJobs, Alcatel-Lucent.

Cifra de afaceri pe 2007: 2.44 mil RON

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR

1. Domenii de specializare a agentiei:
Corporate si consumer PR - consultanta strategica, relationare cu formatori de opinie, comunicare interna, planificare si management de comunicare de criza, implicare sociala (CSR, Cause Branding/ Cause Related Marketing), management de eveniment etc.

2. Structura pe departamente a agentiei:
n/a

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
Anunt oficial rebranding Elite Romania in Strauss Romania – Strauss, Februarie 2008
Campanie interna rebranding GE Money Romania, 2008
Vreau in clasa a noua – World Vision, Martie 2008
Ziua Barbatului – Berberbier, Martie 2008
1 Mai maodihnesc – eJobs, Aprilie 2008
Bucurestiul Respira editia a 3-a – Carpatcement, Mai 2008
4. Punctele forte ale agentiei: echipa, energia, pasiunea, talentul, produsul, know-how-ul, reputatia...

5. Punctele slabe ale agentiei:
n/a
Avem constant de imbunatatit – de la bine la excelent. Nu credem insa ca avem puncte “slabe”...

6. Palmares:
In 2007 agentia a avut 3 campanii premiate la Romanian PR Award - cel mai mare numar de premii obtinute de o agentie de PR in cadrul competitiei din 2007:
• un Gold pentru Bergenbier – „Ziua barbatului”
• 2 Silver pentru doua programe de CSR (Carpatcement si MOL).

In 2008, THE PRACTICE a obtinut o nominalizare la IPRA GOLDEN WORLD AWARDS, cea mai importanta competitie internationala de PR din lume, supranumita „Oscarul relatiilor publice”.
Cel mai important succes al echipei The Practice a fost obtinut pe 22 Mai 2008, la Venetia: agentia a castigat Marele Premiu de Platina si alte doua premii de Aur la cea mai importanta competitie de PR din Europa, Africa si Orientul Mijlociu - SABRE Awards.

• Gala de premiere a reunit cele mai bune agentii de PR din Europa.
• The Practice a intrat in competitie cu 5 nominalizari – cel mai mare numar de nominalizari ale vreunei agentii de relatii publice din Romania, ocupand totodata locul 4 in clasamentul pe agentii din Europa.
• The Practice a fost aplaudata la scena deschisa, reprezentantii agentiei urcand pe scena de trei ori, obtinand pentru campania Ziua Barbatului: Gold SABRE la sectiunea Industrii, categoria Food & Beverages, Gold SABRE la sectiunea Arie Geografica, categoria Eastern Europe, si, pentru prima data pentru Romania, Platinum SABRE, cel mai important premiu din concurs, acordat pentru cea mai buna campanie de PR a anului.
Acest mare premiu de Platina la SABRE Awards reprezinta astfel cea mai inalta distinctie primita pana acum de vreo agentie de comunicare din Romania.

7. Care a fost primul client al agentiei?
MOL Petroleum Products Romania

8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Ca agentie, MOL Petroleum Products Romania – din noiembrie 2006.
Ca indivizi, Carpatcement Holding – din 2003...

Test de aderenta PR-istica

Care este filosofia, motto-ul, agentiei The Practice, dupa care se ghideaza angajatii?
“Work hard, play hard!”
si
“Best practice makes perfect”, care este de altfel si sloganul agentiei.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de PR?

Nu cred ca PR-ul este cea mai buna modalitate de comunicare daca obiectivul este de promovare si daca subiectul campaniei este « mass media » (fie si ea si cea online).
Totusi, daca as dori sa comunic despre presa on-line, as face-o accentuand avantajele care diferentiaza acest tip de presa de cea presa tiparita sau audio-video, subliniind beneficiile specifice pe care publicul cititor de presa on-line le obtine din interactiunea cu acest mediu…

Care sunt metodele specifice agentiei The Practice de a comunica eficient cu clientii?

Metodele de comunicare decurg firesc din tipul de relatie pe care il avem cu toti clientii nostri: o relatie de parteneriat adevarat, de tip consilier-client, apropiata, bazata pe incredere si respect, si nu una de tip furnizor-beneficiar, excesiv de oficiala, distanta si artificiala. Vorbim cu clientii nostri ca-ntre oameni care se inteleg si se ajuta – orice metoda e buna, cata vreme serveste scopului final !

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Nimanui nu-i pasa de ce-i arati, daca nu-i arati ca-ti pasa!
Cea mai buna strategie de vanzare este sa demonstrezi un interes real pentru clientul respectiv, pentru compania, brandul si problema sa de comunicare!



Citeste si