5 Iunie 2008

Spotul saptamanii: Chickadee Spa

Chickadee Spa este primul spot Orbit "made in Romania". Singura cerinta obligatorie pe care Wrigley le-a impus-o celor de la Graffiti BBDO, agentia care le administreaza contul, a fost ca prima campanie TV 100% romaneasca sa aduca ceva nou si diferit pentru brandul Orbit. Bineinteles, pe langa mesajul "profesionist in curatarea dintilor".

Chickadee Spa este alternativa Orbit de curatare a dintilor - un spatiu specializat in curatarea danturii cu angajati adusi din regnul animal. Productia a durat 2 luni de zile, cu peste 70 de oameni implicati intr-o filmare de doua zile si 3 saptamani de animatie si post-productie.

Productia spotului a fost condusa de casa de productie Multimedia Est si a implicat mai multi oameni: de la regizorul american Robbert John Moggach, DOP-ul Harris Charalambous, la art director-ul Stefano Maria Ortolani si studioul de animatie Black Mountain.

Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Baltag (marketing manager Balkan&East) si Ramona Dumitrache (brand manager Balkan&East).

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania Orbit Professional „made in Romania” e formata din Ema Prisca (director de creatie), echipa Nepotu&Stranepotu – Cosmin Simionescu (art director) si Dan Stanescu (copywriter), Stefan Chiritescu (head of planning), Raluca Simion (account director) si Catrinel Manolescu (account manager). Partea video este asigurata de regizorul Robert Moggah, casa de productie MME si producatorul Liviu Isop. Agentia de media implicata in campanie este Media Direction, parte a grupului BBDO, care l-a trimis la Chickadee Spa pe media plannerul Ionut Radu.



Citeste si