Vlad Popa: Publicitate in contextul Web 2.0

Internet-ul parcurge o revolutie care este pe cale de a schimba modul in care mass media apare si se dezvolta. Conceptul din spatele revolutiei, Web 2.0, se poate fi sintetiza usor: „ Utilizatorul este cel care creeaza si raspandeste informatia”. Pentru publicitate, asta inseamna ca modul de transmitere si chiar de creare a mesajului publicitar se modifica radical, incercand sa foloseasca utilizatorii pentru a le realiza.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri