17 Iulie 2008

Agentia Saptamanii: Punct Advertising



Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: str. Brezoianu, nr. 4, et. 3-4, sector 5, Bucuresti
Adresa web: www.punctadv.ro
Numele agentiei: Punct Advertising
Anul infiintarii: 1998
Director General/Manager: Anca Mihaescu
Numar angajati: 28
Portofoliu clienti: Aviva, Business Publishing Group, Dero, Dr.Oetker, Farmaciile Dona, Hellmann’s, Mitsubishi, Panasonic, Renault Technologie Roumania, Rexona, Sunsik
Cifra de afaceri pe 2007: 14.304.948 RON

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei: Advertising development, creative communication, brand experience, media exposure, field & event marketing.

2. Structura pe departamente a agentiei: Client Service, Strategie, Media, Business Development, Creatie, Comunicare, Productie, DTP, Financiar.

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei):
• Farmaciile Dona - Faci destule sacrificii pentru cariera. Sanatatea nu trebuie sa fie unul dintre ele - 5 mai;
• Mitsubishi Outlander - 27 mai;
• Mitsibishi Colt - Play Colt - 14 iunie;
• Panasonic - Campanie imagine primavara 2008 Viera - 19 mai;
• Panasonic - Campanie promotionala camere foto - 9 iunie 2008;
• Panasonic - Campanie promotionala LCD Viera - 23 iunie 2008;
• Sunsilk – Colectionara de emotii - 15 iunie;
• Dero - Campanie activare 2008 „Zodiac” - iulie 2008.

4. Punctele forte ale agentiei: Punct intelege business-ul clientului, intelegem impactul pe care comunicarea de marca trebuie sa il aiba asupra business-ului, suntem tenace si pozitivi. O echipa competenta, cu experienta castigata pe bancile agentiilor de marca multinationala dar cu spirit si viziune antreprenoriala.

5. Punctele slabe ale agentiei: Modestia.

6. Palmares: Meritele Punct au fost recunoscute trei ani consecutivi in cadrul festivalului de eficienta in publicitate Effie, agentia primind premiul Silver Effie pentru campania promotionala Rama –„ Calatorie muzicala in jurul lumii” (2006) si pentru campania de lansare Dero Alb-Dalb (2007); in 2008 Punct Advertising a fost premiata in cadrul galei Effie cu premiul Gold Effie pentru campania Dero „Parfumul celor mai frumosi ani”.

7. Care a fost primul client al agentiei? Transilvania SA, OVO DESIGN, DUAL.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, motto-ul, agentiei Punct Advertisng, dupa care se ghideaza angajatii?
Suntem o agentie independenta care propune clientilor sai solutii care genereaza valoare construita in jurul unei strategii foarte clare. Noi credem ca ideile au valoare doar dupa ce sunt puse in practica.
Cum ati promova presa online intr-o campanie publicitara?
Printr-un singur spot TV: unic in Romania din punct de vedere productie, care sa fie difuzat o singura data la un moment unic.
Care sunt metodele specifice agentiei Punct Advertising de a comunica eficient cu clientii?
Sinceritatea este o metoda specifica? Credeam ca metodele specifice sunt la fotbal :)
Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Strategia cea mai buna este sa oferi clientului o rezolvare la problemele sale, sa ii spui clar ce va obtine si cat il va costa.



Citeste si