24 Iulie 2008

Cine este noul CEO de la Ogilvy



Dupa mai bine de o decada la conducerea Ogily & Mather Worldwide, Shelly Lazarus a anuntat ca se va retrage din functie de la 1 ianuarie 2009, cedandu-i locul lui Miles Young, fost CEO al grupului in zona Asia Pacific, potrivit AdAge.

Acest anunt reprezinta faza finala a unei cariere legendare, care a transformat-o pe Lazarus in una din cele mai puternice femei de afaceri din lume, dar si una din cele mai influente persoane ale industriei de advertising.

Ca CEO al Ogilvy, aceasta a ajutat compania sa creasca la nivel international, remarcandu-se printr-o activitate desavarsita si printr-un numar impresionant de clienti cunoscuti la scara mondiala.

Miles Young s-a alaturat retelei din Marea Britanie in 1983, schimband mai multe functii in cadrul companiei, de la cea de managing director pentru unitatea operationala din Londra la director regional pentru Europa, ajungand, in prezent, de la CEO al O&M in Asia la CEO al intregului Grup Ogilvy.

Un motiv pentru care acesta ar fi fost numit CEO ar fi acela ca datorita dezvoltarii rapide a agentiei Ogilvy din Asia, Young a dat dovada ca este una din putinele persoane care se incadreaza tiparului si cerintelor impuse de o asemenea responsabilitate.

In ultimii ani, reteaua din Asia a ajuns sa-si dubleze veniturile
sub indrumarea lui Young, pana la aproximativ 300 de milioane de euro. Cele mai importante piete sunt India si China.

Referitor la activitatea intreprinsa de Shelly, Martin Sorrell, directorul executiv al grupului WPP, care detine Ogilvy, a declarat ca aceasta a facut o treaba excelenta ca si protector al brandului pe care l-a condus.

“Miles vine la conducerea companiei cu o experienta vasta nu numai raportata la pietele din Europa si Asia, ci si cu tehnologii noi, gandire integrata si spirit inovator”, a mentionat Sorrell.

WPP considera ca alegerea lui Young este o actiune care asigura continuitate la nivel de leadership pentru Ogilvy.

WPP, al doilea mare grup de advertising din lume, a creionat pentru 2008 o crestere in profit de 5%, pana la o valoare de 8 miliarde de euro.

WPP Group este unul dintre cele mai mari grupuri de servicii din lume, axandu-se pe activitati de publicitate, relatii publice si lobby prin intermediul a numeroase subsidiare. Grupul angajeaza aproximativ 100 000 de oameni, detine ca sedii peste 2 000 de birouri in 106 tari si este listat pe London Stock Exchange, fiind o componenta a indicelui FTSE 100.



Citeste si