“De fapt am reinterpretat intr-o maniera comica cliseul povestii de dragoste intre un baiat si o fata. De fiecare data tatal fetei are ceva impotriva relatiei iar de data asta problema e... reteaua. Automat absurditatea unui astfel de gand genereaza umor.” spune Traian Aron, Art Director Ogilvy Group.
Campania se va desfasura pentru o perioada de 2 luni, si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store.
Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer, Sabin Dinca – DTP.
Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Negoescu – Marketing&Communication Manager, Greta Gabor – Senior Brand Manager si Svetlana Bulacu - Head of Media Office.
Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania.
Echipa MindShare Media ce coordoneaza aceasta campanie este formata din Bianca Burlaca – Media Planner si Mihnea Ursu – Account Manager.
Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu, si au fost realizate cu ajutorul casei de productie Tandem Film.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: