7 August 2008

Spotul saptamanii: Ursus - The bottle chase

Ursus si Publicis Romania prezinta noul spot TV din platforma de comunicare a marcii romanesti de bere Ursus Premium. Spotul, denumit “The bottle chase”, este elementul central al campaniei Ursus, concepute pentru a sustine si incuraja sportivii romani participanti la marea competitie de la Beijing.

Intrecerea sportiva de la Beijing este un moment in care fiecare suporter este mai aproape de sportivi, urmarind competitia cu sufletul la gura. Sportivii romani premiati de Ursus pentru medaliile obtinute la Campionatele Mondiale din 2007 sunt o dovada clara ca pasiunea pentru ceea ce faci iti poate aduce cele mai frumoase rezultate. In onoarea lor, Ursus Premium a lansat la inceputul lunii iulie o editie limitata cu etichete speciale. Spotul vine in completarea campaniei de comunicare pentru a incuraja romanii sa-si sustina favoritii.

“Noul spot Ursus se doreste a fi o provocare pentru suporterii care vor fi alaturi de sportivii romani participanti la competitia internationala de la Beijing. Prin campania conceputa impreuna cu Publicis, Ursus Premium sustine si incurajeaza succesele determinate de pasiune si ambitia de a reusi a sportivilor nostri”, declara Harry Ioncica, Senior Brand Manager URSUS.

Spotul, filmat la inceputul lunii iulie, a necesitat o desfasurare impresionanta de persoane (50 de pentru fiecare zi) pentru figuratie, care au indurat temperaturi de peste 36º. Prima zi de filmari a durat 16 ore, cea de-a doua prelungindu-se pana la 19 ore din cauza unei furtuni puternice care a intarziat filmarile. Echipa a fost nevoita sa traga aproximativ 20 de duble doar pentru a realiza fazele de sarituri, alergari si depasiri de obstacole. Filmarea a totalizat un numar de 19 role.

“Dincolo de insight-ul suporterilor romani care vor urmari concursul si isi vor tine rasuflarea pe ultimii 10 metri ai unei competitii de inot sau care isi vor inclesta mainile pe fotoliu la proba de paralele sau vor participa, in felul lor, la lupta din arena de la Beijing, cred ca spiritul competitiv e contagios. Si tocmai de aceea, in perioada marii competitii, «succesul» despre care vorbeste Ursus poate fi imbogatit, devenind mai mult decat bucuria unei simple victorii: el devine bucuria redescoperirii jocului, a spiritului ludic, absent in unele competitii. Cred ca in asta consta de fapt succesul spiritului competitiv”, a declarat Laurentiu Dinca, copywriter Publicis Romania

Echipa Trilogy Film care a realizat spotul este compusa din Gabriel Toma si Viorel Mihalcea (producatori), Jean Louis Carrasco (regizor) si Franco Paroni (DOP).

Echipa Publicis: Camelia Efrimov – AV Producer, Razvan Capanescu - Director de Creatie, Cristian Anton – Art Director, Laurentiu Dinca – Copywriter, Emanuela Ionescu – Account Director, Diana Dragomir – Account Executive.

Echipa Ursus: Wojciech Bauman – Vicepresedinte Marketing si Harry Ioncica – Senior Brand Manager Ursus.

Platforma de comunicare Ursus Premium, al carei concept a fost dezvoltat de Publicis Romania, va beneficia de o campanie 360º prin componentele ATL si BTL (on si off trade). Aceasta cuprinde ca element principal spotul care este on air din 28 iulie. Spotul, in variante de 20 si de 30 de secunde ruleaza pe 15 statii TV de interes pentru targetul Ursus Premium in perioada iulie-august.

De asemenea, au loc in aceasta perioada diverse activitati legate de sport organizate special pentru consumatori. La punctele de vanzare, consumatorii sunt invitati de catre hostess-ele Ursus sa participe la concursuri cu premii si beneficiaza si de promotii.



Citeste si