14 August 2008

Agentia saptamanii: IMAGE Public Relations



Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Str. Virgil Plesoianu, Nr. 87. Sect. 1, Bucuresti
Adresa web: www.imagepr.ro
Numele agentiei: IMAGE Public Relations
Anul infiintarii: 1995
Director General/Manager: Senior Partner : Alexandru Paius ; Managing Partner : Iulia Tanase
Numar angajati: 22
Portofoliu clienti: Coca-Cola, ProLogis, Philip Morris, Arctic, Class Living, Coca-Cola Hellenic, URSUS, EXPOTEK
Cifra de afaceri pe 2007: 485.000 euro (conform cifrelor raportate la Ministerul Finantelor)

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR

1. Domenii de specializare ale agentiei:
comunicare corporativa si de brand, relatii cu media, managementul crizelor, public affairs, comunicare interna, managementul evenimentelor, comunicare online

2. Structura pe departamente a agentiei:
Agentia este organizata astfel pe departamente : Client Service, Events, Production, Accounting & Legal si Traffic/ Secretariat.

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
Colectia de Succese – Client : URSUS ; Perioada: ianuarie – aprilie 2008
Filter Design Competition – Client : Arctic ; Perioada: februarie – aprilie 2008
Lansare Nestea Vita`o – Client : Coca-Cola ; Aprilie 2008
Campanie de promovare a parteneriatului dintre Bigotti si FRF – Client : BIGOTTI ; Mai 2008
CERF 2008 – Client : EXPOTEK ; Perioada: Martie – Mai 2008
Campanie rebranding Class Mob in Class Living – Client : Class Living ; Data : 19 iunie 2008

4. Punctele forte ale agentiei:
„X Experienta de 13 ani pe piata de PR din Romania si expertiza dobandita in domenii precum FMCG, real estate, IT&C, home appliances, banking & financial institutions
„X Profesionalismul
„X Calitatea oamenilor care formeaza echipa IMAGE
„X Dorinta de a fi tot mai buni
5. Punctele slabe ale agentiei:
„X Nu ne laudam destul

6. Palmares:
De-a lungul timpului, IMAGE a dezvoltat sute de proiecte pentru zeci de companii si brand-uri de renume.
Anul trecut, am fost nominalizati la IPRA Golden Awards, la categoria Corporate Social Responsibility, cu proiectul „De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine”.

7. Care a fost primul client al agentiei?
8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?

In 1998, IMAGE a castigat in urma unui pitch primul sau client: Coca-Cola Romania. In prezent, numaram 10 ani de colaborare si sute de proiecte realizate impreuna.

Test de aderenta PR-istica

Care este filosofia, motto-ul agentiei Image, dupa care se ghideaza angajatii?
In primavara anului acesta, am trecut printr-un proces de rebranding: in afara de schimbarea numelui in IMAGE, acesta a presupus si crearea unui slogan care sa ne reprezinte, si anume: „Building reputation since 1995”.

„Building reputation” exprima misiunea noastra, dar implicit si pozitionarea agentiei si valorile echipei IMAGE. Suntem consultanti in comunicare, ne place sa dezvoltam cu clientii nostri parteneriate pe termen lung care sa contribuie la dezvoltarea ambelor companii. Suntem pasionati de tot ce tine de comunicare si nu ezitam in fata unei idei curajoase.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de PR?
Cu siguranta printr-o campanie de PR online. In functie de tipul publicatiei online, am putea folosi si anumite canale neconventionale.

Care sunt metodele specifice agentiei Image de a comunica eficient cu clientii?
Nu putem vorbi de „metode” in comunicarea cu clientii, putem insa spune ca in relatia cu acestia suntem ghidati de bunul-simt, onestitatea si profesionalismul care ne caracterizeaza.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Cel mai bine ne recomanda ceea ce am facut, ceea ce suntem si ceea ce putem face. Iar o simpla discutie le poate ilustra pe toate...



Citeste si