28 August 2008

Cum au evoluat site-urile de lifestyle in saptamana 18 - 24 august



Un mediu online plin de culoare, stiri despre vedete autohtone sau internationale, moda, cariera sau relatii. Cam acestea sunt ingredientele celor mai multe site-uri de lifestyle din Internetul romanesc, “gustate” deopotriva de femei si barbati. Cand vine vorba de stil de viata, Internetul nu face diferente de sex, fapt demonstrat si de audientele inregistrate de paginile de lifestyle din trafic.ro.

Site-ul www.vdtonline.ro ocupa, in saptamana 18-24 august, prima pozitie in categoria Lifestyle din cadrul trafic.ro, inregistrand 113.669 vizite si 942.216 afisari, ceea ce se traduce printr-o crestere de 2,9% fata de saptamana precedenta.

Recordul de vizitatori pe zi a fost inregistrat anul acesta pe 21 mai, cand site-ul a avut un numar de 22.513 de vizitatori. In plus, luni este ziua din saptamana in care site-ul inregistreaza cel mai mare trafic, conform statisticilor.

In plus, www.vdtonline.ro ocupa, in aceeasi perioada, locul 103 in clasamentul general realizat de trafic.ro.

Strategia de marketing, colaborarea cu mijloace media care sa ii asigure o vizibilitate suficienta si incercarea de a raspunde asteptarilor publicului reprezinta, in opinia lui Lucian Pal, redactor sef VDT online, cateva din atuurile site-ului.

“Site-ul nostru incearca sa le dea celor pasionati de domeniu cate ceva din toate, evitand sa se transforme intr-un site magazinistic general. www.vdtoline.ro si-a propus sa reflecte viata vedetelor, asa cum este ea, si asta face. Abordarea subiectelor este mai calda, evitandu-se pe cat posibil stilul rece, de agentie”, spune Lucian Pal.

Printre planurile reprezentantilor vdtonline.ro in vederea imbunatatirii imaginii site-ului se numara incheierea negocierilor cu un al doilea furnizor de fotografii, imbunatatirea calitatii continutului si a vizibilitatii.

Noutatile din moda, sanatate, cariera sau body building nu atrag doar audienta feminina, ci si un larg segment al publicului masculin, care genereaza cresteri spectaculoase ale audientelor site-urilor de profil. Acesta este si cazul comunitatii yuppy.ro, site care a inregistrat, in perioada 18-24 august, o crestere de 17,3% a traficului.

Astfel, www.yuppy.ro, site de lifestyle masculin, a avut, in intervalul mentionat, 82.433 vizite si 413.956 afisari. Cresterea este justificata, in mare parte, de introducerea unui newsletter de duminica, spune Alina Boicu, project manager yuppy.ro.

Aceasta a mai explicat ca interesul publicului pentru fiecare sectiune a site-ului se modifica in permanenta, in functie de temele abordate, insa, potrivit statisticilor, cele mai accesate informatii din ultimele trei luni sunt incluse in categoriile “lifestyle”, “comunitate” si “sex”.

Clasamentul celor mai accesate zece site-uri din categoria Lifestyle este urmatorul: www.vdtonline.ro, cu 113.669 vizite si 942.216 afisari, www.bucharest-guide.ro (111.816 vizite, 208.380 afisari), www.yuppy.ro (82.433 vizite, 413.956 afisari), www.zodii.ro (58.502 vizite, 259.165 afisari), www.horoscop.ro (61.476 vizite, 289.413 afisari), www.reteteculinare.ro (47.050 vizite, 328.332 afisari), www.askmen.ro (28.635 vizite, 122.915 afisari), www.condo.ro (25.987 vizite, 161.298 afisari), www.vedeta.ro (20.001 vizite, 126.063 afisari) si www.menreport.ro (19.245 vizite, 61.700 afisari).



Citeste si