Simbolul independentei republicii Kosovo, monumentul Newborn realizat de agentia de publicitate Ogilvy Pristina, a fost premiat cu Grand Prix-ul sectiunii Design & Art Direction la festivalul Golden Drum din Slovenia. Un premiu pe care Fisnik Ismaili, proprietarul agentiei, nu il astepta, in contextul politic actual.

Monumentul galben, lung de 22 de metri si greu de noua tone a fost recompensat pana acum cu un Silver Clio la Clio Award Festival din Florida si un Gold Lion la Festivalul de Publicitate de la Cannes. In interviul pe care Ismaili l-a acordat Wall-Street dupa decernarea premiilor de la Cannes, kosovarul isi exprima convingerea ca Newborn nu va fi bine primit de est-europenii de la Golden Drum. A avut parte de o surpriza.

“Aceasta este o lucrare foarte speciala, in contextul acestei categorii. In general, advertisingul dureaza doua-patru saptamani. Castigatorul de azi va ramane la locul lui pentru zeci de ani de acum incolo. Si, cel mai important, transmite mesajul unei intregi tari”, a spus Kurt Georg Dieckert, Chief Creative Officer la TBWA\Germania si presedinte al juriului pentru Design & Art Direction.

Potrivit lui Dieckert, Newborn a concurat cu “Impossible Goal Keeper”, lucrarea inscrisa de TBWA\Germania pentru adidas. Chiar daca nu a putut vota in acest caz, Dieckert si-a exprimat clar sustinerea pentru Newborn.

O alta componenta a juriului ar fi putut influenta, totusi, acordarea Grand Prix-ului agentiei din Pristina, spune germanul. Deoarece categoria Design & Art Direction este deschisa pentru inscrieri tarilor din intreaga lume si nu doar celor din Noua Europa, juriul a fost unul variat. Pe langa Dieckert, au mai evaluat lucrarile de Design si Andrei Cohn, director de creatie la agentie romaneasca Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, lituanianul Marius Kasperavicius, director de creatie la designHotel ci slovenul Marko Vicic, director de creatie al agentiei Futura DDB.

Cititi aici povestea realizarii Newborn Kosovo.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri