16 Octombrie 2008

Agentia Saptamanii: Mmd



Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Serban Voda nr 56, sector 4, Bucuresti
Adresa web: www.mmdcee.com
Numele agentiei: Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Anul infiintarii: 1999
Director/General Manager: Jan Simunek
Numar angajati: 18
Portofoliu clienti:
Printre clienti se numara parteneri regionali cum ar fi Turner Broadcasting, Discovery Networks, BBC Prime, Bursa din Viena, Erste Bank, Philips, Lenovo, easyJet, Intel, GE Energy, BASF, Pedigree, SAP si Visa Europe, precum si clienti locali – ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii , BCR, Sensiblu/ A&D Pharma, Euromedic, Remedio, NewArch, PayUp, UPS, GED, Tenaris, Mars si Starbucks.

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR

1. Domenii de specializare ale agentiei:
Mmd este una dintre cele mai importante agentii de comunicare corporativa si public affairs, avand birouri in 19 tari din Eurasia, Europa Centrala si de Est si Europa de Sud–Est.
Infiintata in ianuarie 1999, Mmd Public Relations Romania a fost prima agentie internationala de PR care a intrat pe piata romaneasca. Portofoliul nostru imbina servicii de comunicare si consultanta strategica pentru privatizare si investitii straine, cu relatiile publice pentru nume prestigioase ale unor companii multinationale din IT, FMCG, servicii financiare si servicii publice.

2. Structura pe departamente a agentiei:
Consumer Team
Corporate & PA Team
Finance & Banking Team
Technology Team
Healthcare Team

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
Discovery Networks Europe - lansarea grilei localizate de programe pentru Discovery Channel (aprilie)
Discovery Networks Europe - rebranding Discovery Science si lansare Discovery World (martie-aprilie)
Turner Broadcasting - Competite sportiva nationala Cartoon Network: Omnitrixada Ben 10 (mai)
NBC - lansare Universal Channel si Sci Fi Channel in Romania (februarie-martie)
Starbucks - deschiderea cafenelei din Cluj-Napoca
Heineken Romania - campanie CSR in parteneriat cu "Copacul de hartie"
Mars Romania - program educational in scoli "Abecedarul ingrijirii animalelor de companie"
Euromedic - Lansarea echipamentului PET/CT (premiera in lumea medicala romaneasca)
Remedio - Lansarea cardului de fidelitate Remedio
PayUp – Eveniment de lansare (iulie)
Centrino 2 la Silverstone - eveniment prelansare (iunie)

4. Punctele forte si puncte slabe ale agentiei:
Cred ca aceasta intrebare trebuie pusa mai degraba clientilor nostri.
Cu siguranta ne consideram a fi o agentie cu o pozitie puternica pe piata din Romania, oferind consultanta strategica unor companii prestigioase. Suntem o agentie pan-regionala care ofera clientilor sai servicii in numeroase tari din intreaga regiune, imbinand managementul si raportarea regionale cu expertiza locala. Aceasta abordare asigura nu doar consecventa mesajului comunicat, adaptat cerintelor de pe pietele locale, ci si un schimb de idei si de experienta, un nivel maxim de creativitate si coordonare, raportare si evaluare consecvente, precum si o reducere a timpului de informare dintre client si agentie.
Exista, cu siguranta, loc de mai bine, tinand cont de asteptarile din ce in ce mai mari ale clientilor. Vrem sa obtinem cele mai bune rezultate pentru clientii nostri, prin urmare incercam sa gasim intotdeauna cea mai buna abordare strategica si idei tot mai creative.

6. Palmares:
European Excellence Awards 2007 – Premiul Best Campaign in South-East Europe pentru campania de PR a ING Fond de Pensii in Romania. ("ING Pension Fund: Building sustainable retirement savings in Romania")

Titlul “Best global public relations agency of the year”, in cadrul celei de-a patra editii a galei anuale International Business Awards, singurul forum international prin care se acorda premii de recunoastere a excelentei in toate domeniile de afaceri.

7. Care a fost primul client al agentiei?
Primul client al Mmd Romania a fost compania Xerox.

8. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Cu Intel si Visa avem o colaborare inceputa in 2001. De asemenea, printre cei mai “longevivi” clienti ai agentiei se numara Discovery Networks si Turner Broadcasting, cu care lucram din 2002.

Test de aderenta PR-istica

Care este filosofia, motto-ul agentiei Mmd, dupa care se ghideaza angajatii?
Impreuna, suntem o echipa.

Care sunt metodele specifice agentiei Mmd de a comunica eficient cu clientii?
Intotdeauna incercam sa identificam nevoile si obiectivele de comunicare ale clientilor si pregatim un plan de comunicare foarte detaliat. Este foarte important ca strategia si activitatile pe care le propunem sa scoata in evidenta beneficiile raportate la bugetul alocat.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important. Ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Am scoate in evidenta faptul ca echipele noastre au o experienta valoroasa si contacte relevante in domeniul respectiv. Mai mult, am prezenta clientului studii de caz concludente.



Citeste si