23 Octombrie 2008

Cum au evoluat site-urile de imobiliare in saptamana 13 – 19 octombrie



Competitia acerba in a oferi cele mai bune si complete oferte de locuinte sau birouri, respectiv amploarea proiectelor din domeniul imobiliar sunt reflectate si in audientele site-urilor de profil, care inregistreaza audiente importante si in aceasta perioada de “furtuna economica”.

Cu o crestere a audientei de 13,3%, in saptamana 13-19 octombrie, site-ul www.imobiliare.ro ocupa prima pozitie in categoria Imobiliare/Constructii din trafic.ro. Astfel, imobiliare.ro a inregistrat in intervalul mentionat 71.130 vizite si 650.393 afisari.

De asemenea, www.imobiliare.ro se afla pe locul 203 in clasamentul general realizat de trafic.ro.

Recordul de vizitatori pe zi a fost inregistrat anul acesta pe 24 septembrie, cand site-ul a avut un numar de 11.559 de vizitatori. In plus, marti este ziua din saptamana in care site-ul inregistreaza cel mai mare trafic, conform statisticilor.

Daniel Crainic, marketing manager imobiliare.ro, considera ca varietatea si numarul mare de oferte din toate categoriile imobiliare-peste 505.000 oferte dintre care 147.000 sunt actualizate-reprezinta unul din atuurile site-ului in atragerea cat mai multor utilizatori.

“Printre atuurile site-ului nostru se mai numara acoperirea nationala, www.imobiliare.ro continand oferte imobiliare din toate regiunile tarii. De asemenea, amelioram continuu continutul site-ului, prin adaugarea de facilitati si servicii noi, de exemplu localizarea proiectelor imobiliare pe harta localitatii de care apartin, dezvoltarea unei sectiuni de Proiecte Comerciale sau introducerea unui tab care sa reuneasca ofertele de terenuri pentru constructii si terenuri agricole. Si, desigur, proximitatea fata de utilizatori”, spune Crainic.

Potrivit acestuia, cele mai accesate sectiuni din cadrul site-ului sunt paginile cu oferte de apartamente si terenuri, in randul carora se inscrie si sectiunea Rezidential.

In ceea ce priveste imbunatatirea imaginii site-ului, Daniel Crainic precizeaza ca planurile includ cresterea calitatii ofertelor, respectiv diversificarea informatiilor si atragerea unui public feminin prin intermediul unui ghid imobiliar sau a detaliilor home&deco.

In prezent, imobiliare.ro se adreseaza in principal unui public format din barbati cu varsta cuprinsa intre 25-40 ani, cu venituri medii si studii superioare.

“De asemenea, vizam toti utilizatorii de Internet care se pot afla la un moment dat in fata unei tranzactii imobiliare: de la studentii care isi cauta o chirie convenabila, pana la firmele care isi cauta un sediu sau un birou, trecand prin familiile tinere care doresc sa isi achizitioneze o locuinta sau un teren”, declara Daniel Crainic.

Intrebat daca inasprirea conditiilor de creditare impuse de BNR ar putea afecta traficul pe site, reprezentantul imobiliare.ro se arata optimist in ceea ce priveste mentinerea aceluiasi trend ascendent al audientei.

“Romanii vor avea in continuare activa nevoia de a avea un spatiu in care sa locuiasca, fie ca vorbim de un apartament de inchiriat sau de achizitionarea unei locuinte. Chiar daca numarul tranzactiilor imobiliare a scazut, nevoia de informare exista. Suntem optimisti. Din punctul nostru de vedere, este prematur sa vorbim despre o criza. Oferta va continua sa creasca, iar cererea va evolua si ea, chiar daca ritmul va fi mai putin accelerat decat pana in prezent”, considera Crainic.

Clasamentul celor mai accesate zece site-uri din categoria Imobiliare/Constructii este urmatorul: www.imobiliare.ro, cu 71.130 vizite si 650.393 afisari, www.casesigradini.ro (59.869 vizite, 570.506 afisari), www.infoconstruct.ro (42.832 vizite, 157.693 afisari), www.run.ro (37.335 vizite, 421.290 afisari), www.magazinuldecase.ro (101.752 vizite, 482.886 afisari), www.misiuneacasa.ro (33.690 vizite, 187.609 afisari), www.imobilul.net (122.407 vizite, 194.394 afisari), www.ro-imobile.ro (18.189 vizite, 122.000 afisari), www.anuntimobiliar.ro (19.454 vizite, 118.974 afisari) si www.romimo.ro (17.149 vizite, 117.995 afisari).



Citeste si