30 Octombrie 2008

Noua regie online a trustului Intact tinteste vanzari de 4 mil. euro in 2009



Dupa o experienta de cinci ani in publicitatea online, timp in care a facut pe rand parte din echipa Arbomedia si Boom Advertising, Magdalena Zander are in fata o noua provocare. Desi ramane in mediul care a consacrat-o, Zander conduce, incepand din luna octombrie, agentia de publicitate INTACT Interactive, parte a trustului de presa patronat de familia Voiculescu, avand in fata asteptari indraznete, dar realizabile, dupa cum afirma intr-un interviu acordat Wall-Street.

Despartirea de Boom Advertising, divizia de publicitate a Netbridge Investments, unde timp de un an a ocupat pozitia de director de vanzari, este catalogata de Magdalena Zander drept “o decizie strict de business”.

“Mi s-a oferit oportunitatea de a construi ceva, de a face lucruri frumoase alaturi de o echipa buna si am profitat de ea. Acesta a fost singurul motiv. Asocierea cu brandul INTACT ne aduce notorietate pentru ca este un grup de top din Romania. Pareri de rau nu sunt, poate doar din punctul de vedere al oamenilor cu care am lucrat. Am lasat in urma niste colegi la care am inceput sa tin. Cert este ca ne vom intalni in piata, nu se stie incotro se indreapta lucrurile”, declara Zander.

Daca la Boom Advertising echipa era formata din 40 de angajati, INTACT Interactive va avea un colectiv alcatuit din 15 oameni.

“Atuurile noastre sunt solutiile noi cu care intram pe piata, produse noi pe care le vom propune clientului, un know-how puternic. Ne propunem sa devenim un nume, suntem deja un brand, sa confirmam ce putem pe zona de online. In ianuarie vom demara cu toate motoarele”, spune Magdalena Zander.

Definita ca “un centru de resurse pentru publisheri si clienti”, agentia INTACT Interactive propune clientilor servicii precum consultanta de marketing, open accounting (acces permanent la informatie actualizata) si solutii tehnice de ultima generatie (posibilitati de targetare avansata, capacitate de livrare integrate).

“Aducem un concept nou pe piata-ethical online advertising-ceea ce inseamna asigurarea clientilor nostri ca proiectele sau campaniile lor se vor afla pe site-uri cu continut premium. INTACT Interactive va integra in conceptul de Safe Advertising optiuni precum Brand Protection”, afirma directorul executiv INTACT Interactive.

Agentia va oferi servicii de mobile marketing&advertising, prin intermediul unei plaforme proprii, bazata pe audientele canalelor media ale grupului INTACT (6 televiziuni, 10 publicatii, 2 radiouri, 50 de site-uri).
In ceea ce priveste portofoliul agentiei, Magdalena Zander a precizat ca INTACT Interactive se va axa in principal pe calitatea site-urilor, si mai putin pe numarul acestora, tintind un reach de 20% din piata, in 2009.

“Suntem in faza de constructie a portofoliului, vom prezenta mai multe detalii in ianuarie. Vom merge pe o paleta foarte larga de site-uri, ne vom concentra deopotriva pe bannere clasice, solutii de mobile, de video, publicitate contextuala si vom continua sa dezvoltam produse”, a explicat Zander.

Vanzari in valoare de 3,5-4 mil. euro pentru anul viitor reprezinta, in opinia reprezentantului INTACT Interactive, “sume realizabile”, care pot fi totodata depasite.

Zander a adaugat ca printre proiectele agentiei pentru 2009 se numara si o deschidere catre antreprenorii din online oferind consultanta, promovare offline si online precum si reprezentare in vederea monetizarii spatiului publicitar, pentru acest segment fiind alocati 2 mil. euro.

Intrebata daca momentul de fata este unul prielnic investitiilor in online-ul romanesc, in contextul crizei financiare, Magdalena Zander se arata optimista in legatura cu ritmul de crestere al acestei industrii.
“Nu cred ca Romania este extrem de afectata de criza, cel putin in momentul asta. Semnalele din partea clientilor sunt favorabile pe zona de online si este un moment bun pentru investitii, pentru ca acum se fac discutiile pentru 2009. Nu spun ca bugetele pe online nu vor fi afectate, insa nu ma astept la un colaps, sa cada piata”, crede Zander.

Aceasta preconizeaza pentru 2009 o crestere a pietei de publicitate online de minim 30%.

“Fiind obisnuiti cu cresteri importante, de 75%, poate ni se pare o cifra mica, dar trebuie sa asteptam deocamdata sa vedem cum evoluam”, conchide directorul executiv al INTACT Interactive.



Citeste si