4 Decembrie 2008

Agentia Saptamanii: OMD



Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:
OMD
59 Teodosie Rudeanu str., Bucharest, district 1
Tel : + 40 21 222 10 91
Adresa web: www. omd.com
Numele agentiei: OMD Romania
Anul infiintarii: 2000
Director General/Manager: Cristian Mucichescu
Numar angajati: 30
Portofoliu clienti: Mc Donald’s, Henkel, Wallmark, Citroen, Bosch, Chipita, Ruukki, Intel, Gorenje, De Agostini
Cifra de afaceri pe 2007: 22,7 milioane dolari

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de media

1. Domenii de specializare ale agentiei: agentie media full-service

2. Structura pe departamente a agentiei:
Research/Strategy/Planning/Buying/Traffic
Integrare media Digitala prin Divizia Digital din Omnicom Media Group (grup din care face parte OMD Romania)
Integrare platforma « branded content » prin FUSE - Divizia de ‘branded content’ - Omnicom Media Group

3. Proiectele realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii proiectului)
Bucharest City Chalenge – campanie eveniment cursa auto – mai 2008
McDonalds – lansarea campaniei Chicken premiere– martie 2008
Citroen – lansarea campaniei Citroen C5 – septembrie 2008, C-CROSSER – iulie 2008,
Gama de utilitare Nemo – aprilie 2008
Emisiunea TV Magnatul – dezvoltata si realizata impreuna cu Divizia FUSE – « branded content » , Omnicom Media Group – octombrie 2008

4. Punctele forte ale agentiei: creativitate, inovatie, transparenta, buying creativ, implicare, proactivitate

5. Palmares:
Gunn Report 2007 – OMD este, pentru al patrulea an consecutiv agentia media a anului.
Cannes Media Lions 2007 – OMD a castigat prestigiosul Grand Prix, o medalie de aur, o medalie de argint si 6 medalii de bronz.

6. Care a fost primul client al agentiei?
Henkel

7. Care este cel mai vechi client pe care il reprezentati in acest moment? Cand ati inceput colaborarea cu el?
Henkel – 1995/1996 - client preluat prin agentia de publicitate partenera TBWA

Test de aderenta media:

Care este filosofia, motto-ul, agentiei OMD, dupa care se ghideaza angajatii?
Motto: Insights – Ideas – Results
OMD crede in puterea Ideilor, generate de o viziune creatoare, care sa duca la Rezultate masurabile in afaceri. Suntem convinsi ca numai creativitatea este cea care face diferenta si aduce acele avantaje competitive care plaseaza clientii nostri si pe noi in avangarda industriilor in care concuram. Suntem mandri ca putem furniza clientilor nostri solutii media inovatoare recunoscute si recompensate cu rezultate in performantele afacerilor noastre si in premii internationale.

Care sunt metodele specifice agentiei OMD de a comunica eficient cu clientii?
Am exploatat schimbarile aparute in industria media si am reinventat modul de lucru cu scopul de a crea acea abordare unica a comunicarii care sa ne fie Point of Difference in fata clientilor, intretesand planning-ul si buying-ul clasice - in interiorul si in afara canalelor traditionale si imbinand rigurozitatea cu creativitatea spontana productiva.

Sondaj Wall-Street:

1. La cat estimati valoarea pietei de media in 2009?
Reestimam 2008 (avand in vedere criza aparuta) – credem ca in 2009, va fi o crestere probabila intre 5-10%

2. Cat va creste piata de publicitate online anul viitor?
O crestere aproximativa de 30%

3. Cat reprezinta online-ul din afacerile dvs. si cum va evolua acest procent?
OMD lucreaza cu specialistul in media digitala : OMG Digital - din grupul caruia apartine si OMD Romania– Omnicom Media Group)

4. Care vor fi principalele efecte ale crizei financiare asupra pietei de media?

Categoriile auto, banci, imobiliare - vor fi conservatori in planurile lor de investitii
Clientii isi vor concentra investitiile in acele medii care pot oferi masurabilitate stricta a ”Return On Investment”-ului facut si avand grad mare de siguranta in ceea ce priveste atingerea obiectivelor de media.
Multe companii isi vor diminua costurile, iar bugetul de marketing va fi prima victima. In urma unui sondaj recent realizat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania arata ca in 2009 se asteapta scaderi le bugetelor de marketing cu 5-10%.



Citeste si