Steve Forbes, detinatorul celebrei publicatii Forbes Magazine, va continua, in ciuda crizei economice, publicarea revistei sub motto-ul "The Capitalist Tool" (Instrumentul capitalistilor), avand convingerea ca spiritul antreprenorial si capitalismul ne salveaza de criza, potrivit presei britanice, citate de Newsin.

Pe coperta revistei din luna noiembrie, Steve Forbes apare zambind, la costum si cravata, cu sloganul "Steve Forbes. Cum ne va salva capitalismul". Este pentru prima oara dupa mult timp cand un membru al familiei Forbes apare pe coperta publicatiei. Ultima aparitie de acest fel a fost cea post mortem a lui Malcom Forbes, tatal lui Steve, iar prima dateaza din 1952, cu fondatorul revistei pe coperta, la a 35-a aniversare a publicatiei.

Steve Forbes a declarat ca volumele de publicitate vanduta de Forbes Magazine au scazut cu peste 10% in penultimul trimestru al anului si cu cel putin 15% in ultimul, pe fondul crizei economice.

Cu toate acestea, celebra publicatie pare sa faca fata cu bine situatiei. Numarul de cititori din SUA atinge cifra de 900.000, iar cele 10 editii publicate in alte tari aduna, la randul lor, cinci milioane de cititori.

Cu toate ca traficul pe site-ul revistei este unul considerabil, de aproximativ 20 de milioane de vizitatori unici pe luna, Steve Forbes ramane realist si spune, mai in gluma, mai in serios: "As prefera un trafic mai scazut si mai multa publicitate".

Fondata in 1917, revista bilunara Forbes a devenit celebra pentru topurile pe care le realizeaza, printre care clasamentul celor mai bogati americani sau cel al miliardarilor din intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri