26 Februarie 2009

Spotul Saptamanii: Mountain Dew - Train

Spotul TV „Train”, realizat de BBDO Dubai, isi propune sa-l „educe” pe consumator in spiritul rebel – urban al lui Mountain Dew. Spotul arata cum poti reinventa sporturile extreme in peisajul urban, alunecand pe sinele de metrou cu snowboardul in cautare de adrenalina.

In paralel cu comunicarea TV, pentru campania de lansare a primului ambalaj Mountain Dew la cutie s-a dezvoltat un proiect de media inovativa in statiile de metrou – Victoriei 1, Victoriei 2, Universitate, Unirea 1, Unirea 2 si Crangasi. Trecatorii pot vedea in aceste statii un can de Mountain Dew infipt in zapada alaturi de o pereche de schiuri sau o placa de snowboard.

„Am gandit o campanie integrata pentru lansarea can-ului Mountain Dew in Romania, dorindu-ne ca aceasta sa urmeze aceeasi directie creativa si oarecum rebela pe care am folosit-o constant si consistent de-a lungul anilor. Expunerea din statiile de metrou este complemenatara spotului TV unde pustii fac snowboarding prin subterane pe sinele de metrou. Ideea a fost concretizata ca si element diferentiator in cadrul unei campanii integrate de lansare de catre agentia de media”, a spus Calin Clej, Marketing Manager PepsiCo Romania.

Componenta media a campaniei a fost dezvoltata de Media Direction. Echipa implicata in acest proiect este formata din: Ioana Ghilerdea, Cristian Gomoi – Graffiti BBDO, Oana Stoenescu, Mihaela Paduraru si Alexandru Miu - Media Direction.



Citeste si