“Vom derula circa 50 milioane, in scadere fata de anul trecut datorita crizei, dar vom creste in market share – cu ceva care e greu cuantificabil in contextul lui 2009”, a spus Veronica Savanciuc. DRAFTFCB va aduce un plus de 10-15% la bugetele estimate de Initiative si Brand Connection pentru anul acesta.
Operatiunea de media buying pentru clientii celor trei agentii va fi realizata de Initiative, care cumpara si pana acum media pentru clientii Brand Connection, agentie care nu detine un departament de buying.
“Brand Connection ramane in continuare o agentie cu focus principal pe clienti si nu pe buying, iar parteneriatul dintre Brand Connection si DRAFTFCB vine ca o completare a orientarii catre client pe care Brand Connection a dezvoltat-o deja”, explica Savanciuc.
Chiar daca are o componenta de media buying comun, alianta Initiative - DRAFTFCB nu se prezinta ca un pool de media. In plus fata de serviciul de media buying, DRAFTFCB va avea acces si la instrumentele de cercetare si planificare media ale Brand Connection.
“In cadrul Interpublic, la nivel global, functioneaza un singur pool de media, Magna Global, prin care Initiative si Universal McCann isi concentreaza volumele intr-un pool de media buying. In Romania acest pool de buying Interpublic nu este inca posibil si din fericire nici necesar. Atat Initiative cat si McCann detin volume care le permit sa cumpere singure in cele mai bune conditii”, spune Savanciuc.
Un posibil motiv care ar impiedica formarea poolului Magna este faptul ca, in Romania, agentiile Initiative si Universal McCann detin clienti mari, care sunt competitori directi – un exemplu ar fi Orange (la Initiative) si Vodafone (la Universal McCann).
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: