19 Martie 2009

Spotul Saptamanii: Rompetrol - Inovatia

Noua campanie corporate Rompetrol semnata Odyssey vorbeste despre ingredientele succesului conform celor mai recente formule testate in laboratoarele Rompetrol. Inovatia este primul dintre aceste ingrediente si a devenit “vedeta” spotului TV si a celorlalte executii din cadrul noii campanii de comunicare corporate.

Campania este dezvoltata pe medii si canale complementare si include componente de ATL – spot TV, print, outdoor, indoor si Internet – si de PR, care, impreuna, implica publicul in proiectarea propriei viziuni despre inovatie.

„Noua campanie corporate merge la un alt nivel, imbogatind platforma de comunicare «cel mai scurt drum de la idee la succes» prin aducerea in prim plan a valorilor brandului. De aici am construit extensia platformei: «Ingredientele succesului», mesajul sustinand ca Inovatia este unul din ingredientele cu ajutorul carora ajungi pe cel mai scurt drum de la idee la succes. Astfel, am dorit sa trecem dincolo de nivelul faptelor concrete prezentate in campaniile anterioare si care vorbeau despre realizarile Grupului Rompetrol, la nivelul valorilor. Credem ca am reusit acest lucru prin executii emotionale, care il implica pe consumator si il inspira pornind de la valorile brandului”, spune Claudia Gherlan, Account Manager Odyssey.

Spotul TV „Inovatia - cel mai scurt drum de la idee la succes” ruleaza din 13 martie si marcheaza inceputul campaniei, care se va desfasura pana la sfarsitul acestui an.

Statiile TV pe care va rula spotul sunt Pro Tv, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, Kanal D, Realitatea Tv, Gsp Tv, Discovery, National Geographic, Animal Planet, AXN.

Echipa Odyssey care a realizat campania este formata din Claudia Gherlan, Teodora Juravle, Irina Pencea (Client Service), Dan Panaitescu, Valentin Suciu (Creatie), Cornelia Mora, Mihai Ilie (Media), Catalina Chirica (Corporate Communication&PR).

Din partea Rompetrol, Alexandra Crasnaru Dragomir - Brand Building Manager, Raluca Mihalcea - Brand Building Executive si Mihai Dinculescu – 1-2-1 & Brand Manager, s au implicat in dezvoltarea acestui proiect.



Citeste si