26 Martie 2009

Twitter patrunde in publicitatea online cu ExecTweets



Compania de publicitate Federated Media a confirmat faptul ca oferind vizibilitate utilizatorilor, site-ul ExecTweets, detinut de Twitter, poate fi o sursa de venituri pentru faimosul serviciu de blogging telegrafic, scrie CNNMoney.
ExecTweets are utilizatori premium ca executivii de top din mediul de afaceri precum Steve Case de la AOL si Padmasree Warrior de la Cisco Systems. Twitter va solicita o taxa pentru sustinerea acestui nou serviciu sponsorizat de Microsoft, fiind prima sursa de venit pentru companie.
Twitter, serviciul relativ tanar care a primit o finantare de 55 milioane dolari si a inregistrat o crestere rapida a grupului de utilizatori, a anuntat initiativa de publicitate pe site-ul companiei.

Mutarea este raspunsul dat de Twitter dupa ce a fost criticat pentru ca nu a dezvoltat inca un model de business pentru a capitaliza popularitatea sa. Twitter este folosit pentru postarile online spontane care cuprind de la observatii personale la stiri de ultima ora, folosind 140 de caractere sau mai putin.

Co-fondatorul, Biz Stone, a scris pe site-ul companiei ca ExecTweets a fost operat de compania de publicitate online Federated Media.
“Twitter este contactat cu regularitate de marci interesate de sponsorizarea experientelor inovative bazate pe subiecte de interes”, a declarat Stone. “Oricum, focusul nostru asupra Twitter inseamna ca nu avem foarte mult timp sau resursele necesare pentru a construi aceste experiente interesante de actualitate”, a mai adaugat acesta.



Citeste si